אקזיט בצ'טבוט: LogMeln קונה את Nanorep הישראלית ב-50 מ' ד'

הנרכשת פועלת בתחום האינטליגנציה המלאכותית ופיתחה צ'טבוט לגופים שמנהלים שירות לקוחות אונליין בהיקפים נרחבים

עמירם לוינברג, יו"ר ושותף ב-Nanorep. צילום: יח"צ

אקזיט ישראלי בתחום הצ'טבוט: LogMeln האמריקנית הודיעה היום (ג') כי היא קונה את הסטארט-אפ Nanorep תמורת 45 מיליון דולר וחמישה מיליון נוספים שיחולקו בין כמה עובדים בולטים בנרכשת שיצטרפו אליה. כיום מעסיקה Nanorep כ-50 עובדים.

המטה של Nanorep בהרצליה יהפוך לאחר תום הרכישה להיות מרכז המו"פ של הרוכשת. מדובר ברכישה הראשונה בישראל שמבצעת החברה, שנסחרת בנאסדא"ק לפי שווי שוק של שישה מיליארד דולר והציגה אשתקד הכנסות בסך 336 מיליון.

Nanorep הוקמה ב-2009 על ידי עמית בן שחר, אביב דרור, דורון הרצליך ועופר דוד. מנכ"ל החברה הוא אלי קמפו, שהצטרף אליה לפני כשלוש שנים, לאחר ששימש בתפקידים בכירים ב-LivePerson וב-Shooping.com, שנמכרה ל-eBay ב-2005.

חיסכון של 45% בנפח הפעילות במרכז השירות

הנרכשת פועלת בתחום האינטליגנציה המלאכותית ופיתחה צ'טבוט לגופים שמנהלים שירות לקוחות אונליין בהיקפים נרחבים. המערכת מאפשרת ללקוחות הקצה של החברות לקבל באופן אוטומטי מענה פרסונלי לשאלותיהם, תוך חיסכון ניכר בעלויות, לדבריה. בין לקוחות החברה נמנים בנק לאומי, אל על, מכבי שירותי בריאותyes ,HOT, סלקום, הבנק המלכותי של סקוטלנד, ToysRus ואיקאה (IKEA).

עד כה גייסה Nanorep 11 מיליון דולר. המשקיעה הגדולה בה (כ-23%) היא JAL Ventures שהקימו יהושע ועמירם לוינברג, המכהן כיו"ר החברה. בנוסף, השקיעו בה האנג'ל הסדרתי גיגי לוי והקרנות OurCrowd ,iAngels, טיטאניום (Titanium) ו-Oryzn.

על פי החברה, היא מצליחה לצמצם ב-75% את מספר השאלות שנשאלים אנשי השירות, להוריד
45% מכלל נפח הפעילות במרכז השירות ולחסוך 10% בזמן שמושקע בכל פנייה אליו.

קמפו אמר כי "LogMeIn ו-Nanorep חולקות חזון משותף לגבי עתיד האינטראקציה של חברות עם הלקוחות שלהן. היכולת להעניק ללקוח מענה מדויק, מיידי ואישי מעלה את איכות השירות ושביעות רצון הלקוח, ובו זמנית חוסכת עלויות לארגון. החיבור שלנו עם LogMeln הוא טבעי וייצר ערך רב ללקוחות שתי החברות. באמצעות שילוב יכולות הבינה המלאכותית שלנו עם המערכות של הרוכשת לקשרי לקוחות ותמיכה נוכל לייצר כלים ופתרונות שיסייעו למחלקות שירות הלקוחות בארגונים רבים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. א

    לננוראפ יש בינה מלאכותית כמו שלבוזי הרצוג יש כריזמה :-)

אירועים קרובים