האם אפל תוותר על תכונת ה-3D Touch גם ב-iPhone X החדש?

דיווח מעלה כי הוויתור יחול בנוסף להסרת התכונה גם במכשירים של השנה עם מסכי ה-LCD ● מאפשרת לבצע לחיצה ארוכה על אפליקציות לפתיחת תפריט רגיש לביצוע פעולות ישירות עוד לפני שנכנסים לאפליקציה עצמה

אייפון. אילוסטרציה: BigStock

השקת הדור החדש של מכשירי ה-iPhone של אפל כבר נמצאת ממש מעבר לפינה, והציפיות רבות. עם זאת בשורה אחת, שמתייחסת בכלל לדור הבא של המכשירים שיושק ב-2019, תטיל ככל הנראה עננה קטנה מעל האירוע.

לפי דיווח של אנליסטים, בכוונת החברה לוותר על התכונה 3D Touch גם במכשירי ה-iPhone X בשנה הבאה ולא רק במכשירים של השנה עם מסכי ה-LCD.

 אמורה להיגרע מהדגם הפשוט יחסית

מדובר בתכונה שהוכרזה לקראת ההשקה של iPhone 6S והיא הוגדרה מהופעתה הראשונה כחשובה ביותר לחברה. מדובר בתכונה שמאפשרת, כזכור, לבצע לחיצה ארוכה על אפליקציות בכדי לפתוח תפריט רגיש להקשר שמאפשר לבצע פעולות שונות ישירות עוד לפני שנכנסים לאפליקציה בפועל.

3D Touch, כאמור, כבר לא אמורה להיגרע מהדגם הפשוט יחסית מבין שלושת הטלפונים שאמורה אפל להשיק לאחר ראש השנה. שלושת המכשירים הם למעשה מכשירי המשך ל-iPhone X שישמרו על העיצוב של המכשיר המתקדם של אפל ויגיעו גם עם Face ID, טכנולוגיית סריקת וזיהוי הפנים של החברה.

עם זאת השינויים בין הדור השני של ה-iPhone X, שגם הפעם יושק בשני גדלים של מסך אחד בגודל של 5.8 אינץ' והשני בגודל של 6.5 אינץ', לא אמורים להיות משמעותיים מבחינת עיצוב. רוב העדכונים יהיו בתצורה בשדרוג התצורה הפנימית, כולל המעבד כמובן.

לצד שני מכשירי פרמיום יושק מכשיר נוסף מוזל, באופן יחסי לאפל כמובן, והוא יצויד במסך 6.1 אינץ'. מכשיר זה יגיע עם גוף עשוי אלומיניום ולא פלדת אל חלד כמו של שני המכשירים המובילים, מעין המשך ישיר ל-iPhone 8, שלפי דיווחים יוצע בצבעים אפור, לבן, כחול, אדום וכתום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים