מחקר: הוצאות האבטחה העולמיות יגדלו פי ארבעה עד 2026

ההוצאות העולמיות על אבטחת מידע והגנת הסייבר יגדלו מ-95 מיליארד דולרים ב-2017 ל-365 מיליארד בתוך עשור בשנת 2026 - כך לפי מחקר חדש של ResearchAndMarkets

צילום אילוסטרציה: BigStock

ההוצאות העולמיות על אבטחת מידע והגנת הסייבר עמדו בשנת 2017 על 95.15 מיליארד דולרים. הן צפויות לגדול פי 3.84 עד שנת 2026 ולעמוד על 365.26 מיליארד דולרים; כך על פי מחקר חדש של ResearchAndMarkets.

על פי המחקר, ההוצאות העולמיות בשוק אבטחת המידע צפויות לגדול מדי שנה ב-16.1% משנה שעברה עד מחצית העשור הבא.

המחקר מעלה עוד כי ישנם כמה מניעים לגידול האמור בשוק אבטחת המידע: הצורך לענות ולהלום את הרגולציות במגזרי התעשייה השונים; הביקוש הגובר לתקציבי אבטחת מערכות ה-IT; האטרקטיביות ההולכת וגדלה של מגמת הדיגיטל בארגונים; הגידול הנמשך במתקפות סייבר והמודעות הגוברת לסיכוני האבטחה.

חוסר מודעות של ארגונים בדבר היתרונות הגלומים בפתרונות אבטחת מידע יעיל

עם זאת, מציינים עורכי המחקר, ישנו גורם אשר מגביל את הצמיחה בשוק: חוסר המודעות של ארגונים בדבר היתרונות הגלומים בפתרונות אבטחת מידע יעילים. במיוחד נכון הדבר בקרב ארגונים קטנים ובינוניים (SMEs).

אבטחת הסייבר, נכתב, "היא מערך של טכנולוגיות, תהליכים ופרקטיקות, אשר נועדו להגן על רשתות תקשורת ומחשבים, על מחשבים, תוכניות ונתונים מפני גישה לא מורשית. אבטחה קיברנטית היא ביסודה אבטחת מחשבים. יש עלייה משמעותית בהגנת הסייבר כי פתרונות אבטחה אלה מאפשרים לארגונים לפעול מהר יותר במרחב זה תוך כמה אפשרויות להגנה על הנתונים. הגנת הסייבר פועלת בצמידות לאבטחת מערכות IT המתמקדת בהגנה על מחשבים ועל נתונים מסווגים מפני פושעי סייבר".

עוד טוענים החוקרים כי "שוק הגנת הסייבר מציע כמה יתרונות: אבטחה משופרת של מרחב הסייבר, הגנה דיגיטלית מורחבת וזמן תגובה מהיר יותר למשברים לאומיים. יתרונות אלה של שוק הגנת הסייבר, משפרים באופן אוטומטי את הערך של השירות הניתן למשתמשי הקצה בשוק".

ההוצאות העולמיות על אבטחת מידע יגיעו ליותר מ-114 מיליארד דולרים השנה

נתוני המחקר מהדהדים עם מחקר של גרטנר שפורסם כאן השבוע, לפיו ההוצאות העולמיות על מוצרים ושירותי אבטחת המידע יגיעו ליותר מ-114 מיליארד דולרים השנה, נתון המשקף עלייה של 12.4% לעומת אשתקד. בשנת 2019 צפוי התחום לגדול ב-8.7% ולעמוד על 124 מיליארד דולרים.

להערכת גרטנר, החששות מפגיעה בפרטיות יניעו לפחות 10% מהביקוש בשוק לשירותי אבטחה עד 2019 וישפיעו על מגוון תתי-תחומים כגון ניהול זהויות וגישה (IAM), ממשל זהויות וניהול (IGA) ומניעת אובדן נתונים (DLP).

המניעים העיקריים לגידול הצפוי בהוצאות אבטחת המידע בעולם השנה וב-2019 על פי גרטנר, הם ההתמקדות הולכת וגדלה בבנייה של יכולות גילוי ומתן תגובות, תקנות הגנת הפרטיות כגון GDPR והצורך להתמודד עם הסיכונים העסקיים הדיגיטליים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים