שוק שירותי האבטחה המנוהלים צומח מדי שנה בין 15% ל-17%

על פי פורטינט, חברות מאמצות שירותי אבטחה מנוהלים כדי לקבל נוחות שימוש ● "מחפשות לבצע מיקור חוץ מלא של פעילות אבטחת הסייבר שלהן, מה שמאפשר להן ליהנות מיתרונות לגודל תוך הפחתת הנטל", כך על פי סטפן טאלנט, מנהל בכיר בחברה

"שוק שירותי האבטחה המנוהלים נהנה מצמיחה שנתית ממוצעת של בין 15% ל-17% לאורך השנים האחרונות כאשר חברות מחפשות לבצע מיקור חוץ מלא של פעילות אבטחת הסייבר שלהן. הדבר מאפשר לחברות ליהנות מיתרונות לגודל תוך הפחתת הנטל שלהן", כך על פי סטפן טאלנט, מנהל בכיר בפורטינט לתחום ה-MSSP והפעלת שירותים.

לדברי טאלנט, "לקוחות רוצים להעביר את הסיכונים אל מחוץ למחלקות ה-IT שלהם כדי להרחיק מעצמם דאגות לגבי אובדן של נכסים אינטלקטואליים ושל אי עמידה בתקנות רגולציה והקנסות שקשורות בהן".
"ארגונים גדולים ועסקים קטנים ובינוניים עוברים אל שירותי אבטחה מנוהלים כדי להפחית עלויות ומורכבות וכדי לאפשר מיקוד גדול יותר ביכולות הליבה שלהם", אמר.

טאלנט הוסיף כי "עסקים תופסים את האבטחה כ-utility, שירות ממשלתי המסופק לציבור, דוגמת מים וחשמל. הם מחפשים להעביר את הסיכון מחוץ למחלקות ה-IT שלהם אל מקצועני הסייבר".

שיעור הרווח עבור הפצה של מוצרי אבטחה ירד

הרווחיות של שירותי אבטחה מנוהלים החלה לטפס באופן חד ב-2011 וכעת היא מגיעה לרמה של 53.9%, אמר טאלנט. לעומת זאת, הוא ציין כי שיעור הרווח עבור הפצה של מוצרי אבטחה ירד לרמה של 15.5% ככל שלקוחות פונים לפעילות המבוססת יותר על שירות. שירותי אבטחה מנוהלים מהווים כעת שוק גלובלי של 12.4 מיליארד דולרים ולדברי טאלנט, הנתון צפוי רק להמשיך לצמוח.
"לקוחות רוצים להעביר את הסיכון מחוץ למחלקות ה-IT שלהם. ארגונים גם שונאים לקחת את כל זה על עצמם בהינתן העובדה שמנכ"לים ומנהלי אבטחת מידע בארגונים איבדו את המשרות שלהם כתוצאה מפריצות סייבר", אמר.

לדבריו, "אבטחה היא כה מורכבת וקשה לביצוע ואין הרבה היגיון בכך שעסקים יישמו אותה. הם רוצים שמישהו יתמודד עם הדברים עבורם כך שהם יוכלו להתמקד ביכולות הליבה של הפעילות העסקית".
טאלנט הוסיף כי "לקוחות גם מעדיפים שירותי אבטחה מנוהלים מבחינת ההוצאה התפעולית היות והדבר מסיר מהם את האחריות לרכישה ואחזקת הציוד שלהם ואת הצורך להבין מה לעשות איתו כאשר מגיע הזמן להחלפה. עבודה עם MSSP מאפשרת לעסקים לקפל את החומרה, המהנדסים ואת התמיכה השוטפת בתוך חשבונית חודשית".

טאלנט סיכם באומרו כי "בימים עברו חברות רבות חשו שאף אחד לא ירדוף אותן מכיוון שהן קטנות מדי או שאינן מחזיקות בנכסים אינטלקטואליים. אך עסקים קטנים ובינוניים הפכו למטרה עבור הפושעים מאחר והם מהווים קרש קפיצה אל חברות גדולות יותר עמן הן משתפות פעולה. עסקים קטנים משרתים עסקים גדולים, ואם אתה האקר, אתה מכוון לחוליה החלשה בשרשרת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים