קארל אשנבך, נשיא VMware: "העתיד מצוי בדטה סנטר מוגדר תוכנה"

"יחד עם הענן בן הכלאיים, הם מאפשרים לעשות שוב IT אמיץ", אמר אשנבך בפתח היום השני של כנס VMworld 2014 בברצלונה

קארל אשנבך, הנשיא ומנהל התפעול הראשי של VMware

"SDDC, דטה סנטר מוגדר תוכנה, וענן בן כלאיים הם העתיד. הם יסייעו במידה רבה בעיצוב ה-IT בשנים הבאות", כך אמר הבוקר (ד') קארל אשנבך, הנשיא ומנהל התפעול הראשי של VMware, בכנס שעורכת החברה בימים אלה בברצלונה.

הכנס, תחת הכותרת VMworld 2014, משך אליו 9,000 משתתפים – לקוחות, שותפים ואנשי VMware עצמה. הנושאים המרכזיים ביום השני שלו הם SDDC ומחשוב ענן.

לדברי אשנבך, "בימים אלה, יש לנו הזדמנות לעשות שוב IT אמיץ. ביחד אין לנו גבולות, יש לנו אפשרויות ללא סוף".

אשנבך ראיין על הבמה בכירים בשני לקוחות בולטים של VMware – סאפ (SAP) ו-וודפון (Vodafone), שסיפרו על הניסיון שיש להם בשימוש במוצרי החברה ודיברו בשבחו של ה-SDDC.

בהמשך עלה לבמה ראגו רגוראם, סגן נשיא תפעולי ל-SDDC ב-VMware והאיש שהציג את התחום בפעם הראשונה, לפני ארבע שנים. הוא אמר כי "SDDC הופך למיינסטרים וכפי שפיתחנו את הווירטואליזציה, יש לנו את הנחישות לפתח אותו".

"SDDC יכול לתמוך באפליקציות הקיימות והחדשות, ב-IT הישן והחדש. זאת ארכיטקטורה שעובדת On premise ו-Off premise", ציין.

בן פתחי, ה-CTO של החברה, דיבר על תוכנית EVO:RAIL, במסגרתה מחברת VMware בין יכולות המחשוב, הנטוורקינג והאחסון שלה לאלה של השותפים, לכדי פתרון אחד כולל. התוכנית כוללת שותפים רבים ורק אתמול הכריזה החברה על הצטרפותן של שתי שותפות בולטות לתוכנית – HP ו-HDS.

הוא ציין כי ניתן לתמוך באמצעות EVO:RAIL בעד 100 שרתי VM ועד 250 תחנות, וניתן לבנות את המוצר מההתחלה ועד הסוף בתוך רבע שעה.

[divide style="2"]

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לברצלונה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים