גם ברדוור מאשרים: המתקפה לא רצינית

כמו שנכתב אתמול באנשים ומחשבים, רדוור (Radware) הקימה חמ"ל סייבר מיוחד למתקפה של ה-7 באפריל, ומהחברה נמסר כי: "קבוצות תוקפים פרו-פלסטיניות נטלו אחריות במהלך הלילה והבוקר לנסיונות השחתה של כמה מאות אתרי אינטרנט. במרבית המקרים מדובר באתרים לא מהותיים"

הלוגו שלהם מחייך, אבל הם בטוח לא. אנונימוס

כמו שנכתב אתמול באנשים ומחשבים, רדוור (Radware) הקימה חמ"ל סייבר מיוחד למתקפה של ה-7 באפריל, ומהחברה נמסר כי: "קבוצות תוקפים פרו-פלסטיניות נטלו אחריות במהלך הלילה והבוקר לנסיונות השחתה של כמה מאות אתרי אינטרנט, והם ממשיכים לפרסם רשימות של אתרים נוספים. במרבית המקרים מדובר באתרים לא מהותיים, בעיקר כאלה המשויכים לעסקים קטנים, עמותות, אתרי מעריצים, פורומים ועוד, אך יש לציין כי חלק מהאתרים כבר שיקמו את עצמם. המתקפה כללה גם ניסיונות השחתה של אתרים ממשלתיים, שברובם צלחו את המתקפה, למעט האתר של מנהל המחקר החקלאי במשרד החקלאות, שכבר שוקם וחזר לפעילות.

"קבוצות התוקפים גם נטלו אחריות לחשיפת פרטיהם האישיים של כעשרת אלפים אזרחים, כולל שמות, תאריכי לידה, טלפונים ומיילים. התוקפים גם נטלו אחריות לחשיפת פרטים של חשבונות פייסבוק השייכים לישראלים– שמות משתמש וסיסמאות. בנוסף, התוקפים נטלו אחריות לחשיפת מספר קטן של כרטיסי אשראי בבעלות ישראלים. מידע זה שמוסרת אנונימוס יש לקחת בערבון מוגבל, כי לא בהכרח כל הפרטים הם עדכניים או מדויקים".

מוקדם יותר היום התגלה כי דווקא אתרים של מוזיקאים ישראליים היו בין הנפגעים, בין השאר אלה של שלום חנוך, הדג נחש ועברי לידר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים