אייסר מציגה שני מחשבים חדשים מבוססי Windows 10

הכירו את ה-Aspire R 14 וה-Aspire Z3-700 ● הראשון מחשב הפיך שמציע מספר מצבי עבודה מטאבלט ועד למצב של נייד רגיל, והשני מחשב בשיטת הכל כלול המכיל גם סוללה וניתן לניוד ● וזה ממש לא הכל

אייסר (Acer) הציגה אתמול בטייפה את מחשבי Windows 10 החדשים שלה, מחשב 2-ב-1 הפיך שאמור להתחרות בקטגוריה שלנובו (Lenovo) הפכה לפופולרית עם סדרת מחשבי ה-YOGA שלה, ומחשב בשיטת הכל כלול שיכול לשמש במקרה הצורך גם כטאבלט גדול שמונח על השולחן, שגם ניתן יחסית לניוד. לפי החברה שני המחשבים עברו מיטוב כדי למצות את הפוטנציאל של מערכת ההפעלה החדשה מבית מיקרוסופט (Microsoft).

ה-Aspire R 14 הוא מחשב הפיך שמציע מספר מצבי עבודה, החל ממצב טאבלט בו המקלדת מוסתרת מתחת למסך ועד מצב של מחשב נייד רגיל. מדובר בדור מעודכן של המחשב המצויד במסך 14 אינץ', כשהעדכון כולל גם הישענות על מעבדי ה-Core מהדור השישי של אינטל (Intel), וזאת מעבר לשימוש ב-Windows 10 כברירת מחדל.

המחשב החדש של אייסר. Aspire Z3-700

המחשב החדש של אייסר. Aspire Z3-700

עוביו של המחשב החדש הוא 18.9 מ"מ בלבד, ולמרות שהוא מצויד במסך 14 אינץ', משקלו מסתכם  ב-1.9 ק"ג. הוא מגיע עם עד 8 ג'יגה-בייט זיכרון RAM מסוג DDR3L, כונן SSD וכן חיבור WiFi בטכנולוגיית MU-MIMO, שעל פי החברה מבטיחה חיבור מהיר עד פי שלושה לעומת פתרונות בתקן 802.11ac אחרים, ובמיוחד באזורים עמוסים.

ההפצה של ה-R 14 תתחיל כבר החודש באזור EMEA עם תג מחיר התחלתי של 799 יורו.

המחשב השני הוא כאמור מחשב AIO. ה-Aspire Z3-700 מיוחד מכיוון שהוא מכיל גם סוללה, מה שמאפשר לנייד אותו למשך זמן מה, גם למקומות בהם אין גישה נוחה לחשמל. המחשב הוא עם מסך בגודל 17.3 אינץ', אך לפי אייסר מדובר בגוף של מחשב סטנדרטי עם מסך 15.6 אינץ'. למרות שמדובר במחשב AIP משקלו קצת פחות מ-2 ק"ג, ועוביו המירבי 15.6 מ"מ.

כמו חברו הוא יוצע עם מעבדי Skylake, אבל מסוג סלרון (Celeron) או פנטיום (Pentium). הוא יגיע עם עד 8 ג'יגה-בייט זיכרון RAM מסוג DDR3L, מסך מגע ברזולוציה של 1,920×1,080 פיקסלים, ומספר אפשרויות בחירה בין כונני HDD ו-SDD. המחשב גם מצויד בשתי רגליות שמאפשרות להציב אותו בזוויות שונות, ואף לשטח אותו לחלוטין על השולחן למעין מצב טאבלט.

ה-Z3-700 יהיה זמין במהלך דצמבר הקרוב תמורת מחיר התחלתי של 599 יורו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים