הרצת מערכת Windows 95 בנינטנדו 3DS מוזרה בדיוק כפי שאפשר לתאר

Shutterbug2000 הכייפית של GBATemp הצליחה לגרום למערכת ההפעלה הישנה לרוץ על קונסולת הנינטנדו החדשה Nintendo 3DS XL, תודות לשתי אמולציות DOSBox וכושר המצאה ניכר

פגישת מחזור. Windows 95

הטרנד החדש של התקנת תוכנות שנועדו למחשבים נייחים (PC) על מגוון מכשירים לא-פרקטיים-בעליל לא עוצר עם תחילת השנה החדשה.

עכשיו הצליחה Shutterbug2000 הכייפית של GBATemp לגרום Windows 95 לרוץ על קונסולת הנינטנדו החדשה, Nintendo 3DS XL, וזאת תודות לשתי אמולציות DOSBox וכושר המצאה ניכר.

ההדמיה החכמה היא המאפשרת ל-3DS להריץ תוכנת מחשב מלפני 20 שנה, אבל אין הרבה מה לעשות עם ההצלחה הזו – מיקרוסופט (Microsoft) לא תכננה את מערכת ההפעלה שלה למסכי מגע וסטיק אנלוגי לפני שני עשורים. נותר רק להתלהב מהעובדה שזה באמת עובד ברמה הבסיסית. התוצאה היא קצת יותר ממוזרה, במיוחד כשחוזים בה בין שולחן העבודה הזעיר ומעמד האמולטור שעל המסך השני.

האתגר האמיתי עשוי להיות הצלחה להריץ כל תוכנה משמעותית מעבר למערכת ההפעלה על הנינטנדו. עד כמה שזה יהיה נפלא להפעיל משחקים קלאסיים של Windows על מכשירי כף יד מודרניים, עדיין זה יכול לקחת הרבה הרבה זמן לפני שהמשתמשים יוכלו לעשות עם ההצלחה הזו משהו משמעותי יותר מאשר לבהות במסך הבית. למרות זאת מדובר בהישג די מרשים בסגנון "רק-כי-אני-יכול", וגם כנראה הכי קרוב שאי-פעם נגיע למגע עם מערכת משחקים של מיקרוסופט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים