קסדת המציאות הרבודה של מיקרוסופט: אלחוטית עם 5.5 שעות זמן סוללה

לדברי ברוס האריס, האוונגליסט של הענקית, HoloLens תוכל לתקשר עם מכשירים נוספים באמצעות האינטרנט ● כל יישום ל-Windows 10 יפעל עליה באופן טבעי, כך שכדאי שהמפתחים ייצרו אפליקציות תלת מימדיות, כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל שלה

ה-HoloLens, קסדת המציאות הרבודה של מיקרוסופט, בגרסתה הראשונה. צילום: יח"צ

מיקרוסופט (Microsoft) חשפה פרטים חדשים על HoloLens – קסדת המציאות הרבודה שלה.

ברוס האריס, האוונגליסט של הענקית, השתתף באירוע בתל אביב ובו סיפר, כי כל יישום ל-Windows 10 יפעל באופן טבעי על הקסדה, וכי המפתחים יצטרכו ליצור אפליקציות תלת מימדיות כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל שלה.

האריס דיבר גם על יכולות הבלוטות' (Bluetooth) וה-Wi-Fi של הקסדה וציין, שהיא "אלחוטית לחלוטין" וכי הגרסה החוטית שלה כלל לא תהיה זמינה. מעובדה זו עולה השאלה באשר לחיי הסוללה, ומסתבר שהקסדה בהיבט הזה תתנהג כמו מחשב נייד, ותאפשר זמן לא רע, של 5.5 שעות של שימוש בסיסי, ו-2.5 שעות של שימוש "כבד".

זמן הסוללה המשופר הושג במיקרוסופט הודות להגבלת שדה הראייה, והאריס מתאר אותו כמסך בגודל 15 אינץ' ובמרחק כ-50-60 ס"מ. כשעלויות הייצור יפחתו, החברה תגדיל את שדה הראייה.

פרט נוסף מעניין שחשף האריס הוא, שהקסדה תוכל לתקשר עם מכשירים נוספים, גם באמצעות האינטרנט. בעלי HoloLens יוכלו לתקשר עם משתמשי קסדות אחרים באמצעות האינטרנט ויוכלו לראות אותה תצוגה במקביל. איכות החוויה תהיה תלויה ברוחב הפס, כמובן, כמו בכל מכשיר מחובר.

מיקרוסופט עדיין לא פרסמה את מועד ההשקה המתוכנן של הקסדה, אבל גרסת המפתחים תהיה זמינה ברבעון הזה, תמורת 3,000 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים