GoPro מוסיפה אינטגרציה עם Periscope בכדי להזרים וידיאו חי ישירות לטוויטר

עד כה הצריכה הפעולה שימוש מסורבל בסמארטפון כדי ללכוד את ההתרחשות ולשדר אותה ● כעת, ב-GoPro Hero4, נוספת האפשרות של סטרימינג היישר מהפיד של המצלמה, וזאת תודות לשיתוף פעולה חדש בין שתי החברות

הכל זורם יותר. GoPro Hero4

החל מהיום, מצלמת Hero4 (השחורה והכסופה) של GoPro יכולה להתחבר ישירות לשירות Periscope של טוויטר (Twitter) באמצעות ה-iPhone, במספר לחיצות פשוטות. כל מה שעל המשתמשים במכשירי iOS לעשות הוא להתחבר ל-Wi-Fi של GoPro במצב וידיאו, לפתוח Periscope, להקיש על "שידור" (broadcast), להוסיף כותרת ולהתחיל בהזרמה. במדור שאלות ותשובות של השירות תמצאו פירוט רב יותר על אופן ההגדרה והפעלת הסנכרון בכדי שהכל יעבוד בצורה חלקה יחד, אבל אלה הם הקווים הכלליים.

השילוב הנוח הזה אפשרי בינתיים רק עם מכשירי iPhone 6, iPhone 5s ו-iPhone 6 Plus עם iOS 8.2, אבל המגבלה למכשירי iPhone בלבד קשורה רק ליצירת השידור. מנגד, משתמשים בכל פלטפורמה שהיא יכולים לצפות בתוצאה. מכשירי האנדרואיד נותרים מחוץ לתמונה לעת עתה, אבל ניתן להניח שסופו של דבר תגיע האפשרות גם למערכות ההפעלה האחרות.

זה לא הפעם הראשונה ש-Periscope עבור iOS הופך לנסיין של התפתחויות הקשורות לפלטפורמה. יש יותר מסיכוי טוב שהאינטגרציה עם GoPro רק ב-iOS היא תוצאה ישירה של העובדה כי אפליקציית טוויטר ל-iOS משמשת לבדיקת השטח של הזרמת Periscope ישירות אל הרשת החברתית המצייצת.

סטרימינג אחר-צהריים מכלב

GoPro עומדת לדחוף את הסטרימינג של Periscope שיגיע מספורטאים במהלך משחקי החורף X Aspen 2016 המתחילים ביום רביעי, ה-27 בינואר. ברשימת השידורים החיים נמצאות כבר כמה מספר דמויות אהובות ורבות מעריצים ועוקבים, כמו ג'יימי אנדרסון בסנובורד slopestyle, טום ווליש בסקי slopestyle, מנהל מותג GoPro כריס פארו, ורבים אחרים. עוד תמצאו בלוח השידורים סטרימינג אחר-צהריים שיגיע מכלב, שאמור להיות גולת הכותרת של האירוע כולו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים