האם המראה שעל הקיר תגיד לכם שאתם הכי יפים בעיר?

מכשירים חכמים הולכים ונכנסים אלינו לחיים ולבית, ועכשיו נוצרה אפשרות להכניס אחד גם לחדר האמבטיה שלכם ● עובד גוגל הפך מראה לחכמה - והוא מוכן לספר לכם כיצד

מספרת את האמת ומעדכנת מה קורה בעולם. מראה - בדרך לחכמה. אילוסטרציה: BigStock

לא הייתם רוצים לראות את חדשות הבוקר כבר בזמן שאתם מצחצחים שיניים? מראות חכמות תופסות חלק נכבד מהחשיבה של חברות הטק על הבית העתידי של כולנו, אבל עד היום הן עוד לא הופיעו אף פעם בבתים אמיתיים – במקרה הטוב אפשר למצוא שכמותן בחדרי מדידה.

בראון מקס, המועסק בגוגל (Google), חשב שזה בהחלט לא מספיק, ולאחרונה הוא בנה לעצמו מראה חכמה שתתלה על קיר חדר האמבטיה שלו, ולא סתם אחת אלא אפילו כזו התואמת חלק מהציפיות הנעלות שקבעו סרטוני קונספט וסרטי מדע בדיוניים.

המראה החכמה של עובד גוגל. בקרוב אצלכם?

המראה החכמה של עובד גוגל. בקרוב אצלכם?

הודות לשילוב של מראה דו-כיוונית, Fire TV Stick של אמזון (Amazon) ותצוגת לוח, מקבל מקס אל המראה שלו את תחזית מזג האוויר, כותרות החדשות ועובדות מרכזיות אחרות שמעניינות אותו בזמן שהוא עסוק בגילוח. כל מה שהמראה עושה הוא לקרוא נתונים שבדרך כלל היו מגיעים לכרטיס Google Now. מקס יכול אפילו להשתמש בקולו כדי לחפש מידע –  מעין גרסה טכנית של המלכה הרעה משלגיה, שנהגה לחקור את המראה שלה כל העת אודות יופייה.

ההמצאה כרגע היא אמנם רק אבטיפוס "מבולגן", ומקס לא היה מדויק מדי בהסברים כיצד כל זה עובד. עם זאת, הוא מעלה את האפשרות לקבלת מפרט גדול יותר בפוסט שבו סיפר על הדברים, ומציין כי המראה רק צריכה "כמה מאות קווים" של קוד כדי לעבוד באופן חלק כפי שהמראה שלו פועלת. ובכל זאת אם תתאמצו, יש סיכוי כי תקבלו מספיק מידע בכדי לבנות מראה חכמה משלכם, שתספק לכם מידע וחיזוקים אישיים הרבה לפני שתוכלו למצוא אחת כזו בחנויות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים