HP מציגה: מחשב ה-Spectre – הנייד הדק ביותר בעולם

ה-Spectre בעובי של 10.4 מ"מ בלבד, ועם זאת הוא אינו דורש מהמשתמש להתפשרות בתחום הביצועים וחיי הסוללה

אחרי דיאטה. ה-Spectre של HP. צילום: יח"צ

HP חשפה סדרה של מחשבים ניידים חדשים, החל מניידים שמיועדים לשוק העסקי ועד לסדרה של מחשבים מעוצבים בידי אומני העיצוב טורד בונטייה וג'ס האנה שמיועדים למכירה פומבית שהכנסותיה יועברו לקרן נלסון מנדלה.

נקודת הציון המיוחדת של ההשקה הנוכחית הוא מחשב ה-Spectre החדש שלגביו טוענת HP שהוא הנייד הדק ביותר בעולם, עם עובי של 10.4 מ"מ בלבד, ועם זאת הוא אינו דורש מהמשתמש להתפשרות בתחום הביצועים וחיי הסוללה.

ה-Spectre של HP. צילום: יח"צ

ה-Spectre של HP. צילום: יח"צ

כך או כך, ה-Spectre החדש מגיע עם מסך IPS בגודל 13.3 אינץ' ברזולוציית 1920×1080 פיקסלים שגם מצופה בזכוכית Gorilla. הוא מציע אפשרות לבחירה בין מספר מעבדי Core i5 ו-i7 מהדור השישי של מעבדי ה-Core של אינטל (Intel) וזיכרון עבודה בנפח של עד 8 ג'יגה-בייט. כן מגיע המחשב עם כונן SSD בנפח 512 ג'יגה-בייט.

השלדה של המחשב מיוצרת מאלומיניום, והתחתית מסיבי פחם כדי לשמור על משקל של 1.1 ק"ג בלבד. גם הסוללה עברה עיצוב ייחודי: היא למעשה מחולקת לשתיים כדי לשמור על הדקיקות המבנית, והיא מספקת כתשע וחצי שעות עבודה לפי HP. המחשב גם מגיע עם רמקולים של Bang & Olufsen וכן שלוש יצירות USB-C שאחת מהן תומכת גם בתקן Thunderbolt של אינטל.

החברה מציעה גם מחשב עסקי חדש, Spectre Pro 13 G1 שמגיע עם Windows 10 Pro. מחשב זה מוצע לעסקים בגדלים שונים עם חבילות תמיכה וליווי שונות של HP שמיועדות לסביבות IT בגדלים שונים.

החברה הציגה גם את הדור החדש של ENVY x360 עם מסך ה-15.6 אינץ'. הוא דק יותר ב-21% ומציע חיי סוללה ארוכים יותר בהשוואה לדור הקודם עם משקל של 2.04 ק"ג ובעובי של 18.8 מ"מ בלבד. לפי החברה הוא גם מאפשר עד 11 שעות עבודה, לעומת שמונה בדור הקודם, והוא מציע, לצד מעבדי ה-Core i5/7 של אינטל גם אפשרות לבחור במעבד A9-9410, מהדור השישי של AMD עם תצוגת Radeon R3.

החברה לא מסרה עדיין את מחירי המחשבים החדשים, וכן לא את מועדי ההשקה שלהם בפועל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים