מארק צוקרברג עושה 360 מעלות

מייסד הרשת החברתית פרסם בחשבון הפייסבוק שלו את סרטון הווידיאו הראשון שצולם עם מצלמת Surround 360 של החברה

כאילו שם. הגרנד סנטרל בניו יורק מעיניה של הרשת החברתית. צילום: פייסבוק

מנכ"ל פייסבוק (Facebook) לא רק מדבר, אלא גם עושה: מארק צוקרברג פרסם בחשבון הפייסבוק שלו את סרטון הווידיאו הראשון שצולם עם מצלמת Surround 360 של החברה.

הסרטון בן השלוש דקות צולם בתחנת גרנד סנטרל בניו יורק ומאפשר לצופים לצפות בכל הזוויות בעזרת העכבר.

פייסבוק חשפה את מצלמת ה-Surround 360 שלה בכנס F8 של החברה לפני כחודש, כחלק מהמגמה שלה לעודד מפתחים ליצור תוכן של 360 מעלות ולפרסמו ברשת החברתית.

המצלמה של פייסבוק, הבנויה מכמה מצלמות בעיצוב של גליל, לא תימכר, אבל החברה הציעה את הטכנולוגיה שלה לחברות אחרות, כדי לאפשר להן ליצור מצלמות משלהן וכך גם תכנים חדשים ברשת החברתית.

סרטון הווידיאו שהועלה על ידי צוקרברג הוא הראשון שנוצר על ידי פייסבוק עצמה. נראים בו אנשים מהלכים, מישהו שמצטלם, ועוד. חוויית הצפייה היא כאילו המשתמש עומד במרכז האזור ההומה.

"אתם יכולים להטות את הטלפון שלכם כדי לחוות אירועים שונים שמתרחשים סביבכם במסוף", כתב צוקרברג. "הגבירו את הקול כדי לדעת לאן להסתכל. זו רק דוגמה למה שאפשר לחוות בסרט מציאות מדומה באורך מלא. במקום רק לצפות באירוע – אתם יכולים להיות ממש במרכזו".

עד לרגע כתיבת שורות אלה, זכה הסרטון לכמעט 3.8 מיליון צפיות, וסביר להניח שפייסבוק תפרסם עוד סרטונים רבים בניסיון לבנות נוכחות בשוק המציאות המדומה הצומח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים