טושיבה מציגה את מחשבי TMZC; האם הגיע הקץ לפריצות?

לפי החברה, מדובר בפתרון חדש שמיועד לשוק המחשוב הארגוני שמציע רמת אבטחה כמעט מוחלטת, תוך שמירה על יכולת ניהול מלאה של מנהלני ה-IT

נראה אתכם פורצים אליו. TMZC. צילום: יח"צ

טושיבה (Toshiba) הכריזה באופן רשמי על פתרון חדש שמיועד לשוק המחשוב הארגוני, המציע ניידים רזים במיוחד שמאפשרים לעבוד עם הרשת הארגונית מכל מקום, וזאת ללא שימוש בכונן קשיח.

לפי החברה, מחשבים אלו, אותם היא מכנה TMZC (ר"ת של Toshiba Mobile Zero Client), מאפשרים למשתמשים לבצע את כל המשימות מבוססות ה-IT בארגון, אבל כשכל המידע והנתונים נמצאים בענן.

פתרון זה, לפי טושיבה, מציע רמת אבטחה מוחלטת כמעט, תוך שמירה על יכולת ניהול מלאה של מנהלני ה-IT.

נדרש אישור מיוחד

תהליך העלייה של המחשב, שצרוב ב-BIOS שלו, דורש אימות כבר בשלבים הראשונים, כשבכל אתחול של המערכת נדרש אישור מיוחד של החברה, כך שאפילו אם המחשב נופל לידיים זרות לא ניתן להתקין עליו מערכת הפעלה אחרת, וכן לא ניתן לדעת מה משמש לצורך הגישה המלאה למערכת ולמרכזי הנתונים שמבוססים על שירותי Microsoft Azure.

בנוסף, כל ניסיון התחברות ממערכות חיצוניות או מרשתות לא מורשות, דורש גם הוא אישור מיוחד, וכל עוד הוא לא ניתן, המחשב לא מסוגל להתחבר למערכת.

TMZC תומך כיום בעבודה מול מערכות סיטריקס (Citrix) ו-VMware, ולפי טושיבה הוא ניתן לשילוב בקלות במערכות קיימות, כשאין כל צורך בהתקנות חדשות שצורכות זמן ומשאבים מיותרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים