אסוס משיקה מחשב עסקי – וצפויה להצטרף למגמת ה-2-ב-1 עם Chromebook חדש

ה-AsusPro B9440U מיועד לאנשי עסקים בכלל ולמנהלי IT בפרט, וצפוי להגיע לארץ במהלך הרבעון הבא ● בנוסף, לפי דיווחים, החברה תשיק את ה-C302CA - מחשב שכמו המגמה הרווחת בשוק, ניתן לסובב אותו ולהשתמש בו גם כטאבלט

ה-AsusPro B9440U

אסוס (Asus) הכריזה היום (ד') על מחשב נייד חדש מדגם AsusPro B9440U, שמיועד לאנשי עסקים בכלל ולמנהלי IT בפרט. בנוסף, על פי דיווחים ברשת, היא עומדת להשיק Chromebook שיצטרף למגמת מחשבי ה-2-ב-1, שרווחת כיום בשוק.

המחשב העסקי כולל תצוגת אנטי גלייר בגודל 14 אינץ', מצלמת FHD לשיחות ועידה, קורא טביעות אצבע לאבטחת מידע, מקלדת מוארת עמידה למים וכפתור ניווט. הוא מצויד בזיכרון RAM של עד 16 ג'יגה-בייט ומעבד i7 או i5 מהדור השביעי, מבית אינטל.

המחשב הנייד מגיע עם משקל של קילו בלבד ועוביו הוא 14.85 מ"מ. בחברה טוענים כי סוללת הליתיום שאיתה מגיע המכשיר יכולה להחזיק עד 10 שעות, עם הטענה מהירה של עד 50% בחצי שעה בלבד.

דגם ה-AsusPro B9440U מיועד לאנשי עסקים שמרבים בנסיעות עבודה, למנהלי IT בארגונים גדולים ולעובדי חברות ציבוריות ופרטיות. הדגם צפוי להגיע לארץ במהלך הרבעון הבא, במחיר מומלץ לצרכן של החל מ-6,899 שקלים לדגם ה-i5 והחל מ-7,499 שקלים לדגם ה-i7.

מה כולל ה-Chromebook החדש של אסוס?

בתוך כך, דיווחים שפורסמו ברשת מוסרים שאסוס עומדת להשיק מחשב Chromebook חדש, שמציע תצורה יחסית גבוהה למקובל בתחום, וכן עיצוב מוקפד ואיכותי – דברים שבאים לידי ביטוי בתג מחיר של 499 דולר. החברה לא פרסמה עדיין הודעה רשמית על המחשב המכשיר.

זה אינו מחשב ה-Chromebook הראשון שמציעה אסוס, אבל להבדיל מהקודמים, המחשב החדש, שזכה לשם המוזר C302CA, מתקשר באופן מובהק עם מגמת מחשבי ה-2-ב-1, המובילה כיום את שוק הניידים. מדובר במחשב הפיך, כלומר בעל מסך שמסתובב על הציר ב-360 מעלות, כך שניתן להשתמש במחשב גם במצב טאבלט עם יכולות מגע.

גודל המסך הוא 12.5 אינץ' והרזולוציה שלו היא 1,920 על 1,080 פיקסלים. המעבד הוא Core m3 של אינטל (Intel), במהירות מרבית של 2.2 ג'יגה-הרץ. ה-C302CA מציע 4 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון מובנה, שניתן להרחבה באמצעות כרטיס microSD.

עוד נקודה מעניינת במחשב הזה היא שמדובר באחד הראשונים שמציע שני חיבורי USB-C, אך ללא חיבורי USB 3 או למטה מכך.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים