HP הכריזה על מחשב נייד עם מסך נתיק לשימוש ארגוני

בחברה עיצבו את ה-Pro X2 612 G2 כדי שיתאים לעובדים ארגוניים גם כשהם יוצאים מחוץ למשרד, ולכן מדובר במחשב ששוקל - יחד עם המקלדת - כ-1.2 ק"ג בלבד, או 850 גרם במקרה שמשתמשים במסך בלבד כטאבלט

Pro X2 612 G2. צילום: HP

HP הכריזה על מחשב נייד עם מסך נתיק שמיועד לשימוש ארגוני, וגם מלווה בשורה של אביזרים היקפיים שמיועדים לסייע לעבודה השוטפת בתנאים שונים.

מדובר ב-Pro X2 612 G2 שמגיע עם מסך 12 אינץ' ברזולוציה של 1,920×1,280 פיקסלים, ומבוסס על מעבדי ה-Core מהדור השביעי של אינטל, עד וכלל Core i7, אבל החל מ-Pentium כדי להציע לרוכשים מגוון רחב של אפשרויות רכישה ורמות ביצועים. בכל המקרים השבב הגרפי הוא זה שמשולב במעבד, ומדובר ב-HD Graphics 615.

ב-HP עיצבו את המחשב כדי שיתאים, כאמור, לעובדים ארגוניים גם כשהם יוצאים מחוץ למשרד, ולכן מדובר במחשב ששוקל, יחד עם המקלדת, כ-1.2 ק"ג בלבד, או 850 גרם במקרה שמשתמשים במסך בלבד כטאבלט.

כמו כן זכה המסך לציפוי הגנתי בדמות Gorilla Glass 4.0. הסוללה, בנפח עבודה של 41Wh, אינה ניתנת להחלפה ידנית, אבל ב-HP מבטיחים שהיא יכולה לספק עד 11 שעות עבודה, וחשוב יותר, שטעינה מלאה שלה נמשכת שעה אחת בלבד. יחד עם המחשב מקבלים עט חכם של וואקום (Wacom) שתומך ב-2048 דרגות לחץ שאמור לשמש בתוכנות שרטוט, כתיבה ואיור, כולל כתיבה חופשית על המסך.

לפי החברה המחשב עבר מבדקים כדי להציג עמידות בתקן הצבאי MIL-STD לבחינת עמידותו בפני נפילות, אבק, לחות, שינויי טמפרטורה וזעזועים.

בין האביזרים שתציע החברה לרוכשי המחשב סורק ברקוד אינטגרטיבי היכול לשמש לבדיקת מחירים, גישה זמינה למלאי אספקה ולמידע הקשור לניהול לקוחות; מארז מוקשח מיוחד עבור אנשים שעובדים בסביבות עבודה קשות ורוצים להגן טוב יותר על המחשב; וכן תחנת עגינה לשימוש משרדי במחשב.

"מעל 60% מבני הדור הצעיר עובדים היום בסביבות עבודה משתנות, ועד לשנת 2020 הם צפויים להוות מרבית מכוח העבודה העולמי," אמר בנואה בונאפי, סגן נשיא ב-HP למערכות מחשוב אישיות לשוק העסקי ב-EMEA. "הם רוצים מכשירים ניידים מעוצבים וסקסיים התואמים את סגנון העבודה הנייד שלהם, וכפועל יוצא מכך שירותי המחשוב שלהם צריכים להיות שימושיים, מאובטחים וקלים לניהול".

Pro X2 612 G2 אמור להיות זמין בקרוב במחיר התחלתי של 4,699 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים