פוג'יטסו השיקה מחשב נייד חדש – ה- Lifebook U937

מדובר במחשב הקל ביותר של פוג'יטסו - משקלו 920 גרם ● גודל המסך הוא 13.3 אינץ' והוא מציע כ-15 שעות עבודה רצופות

ה-Lifebook U937 של פוג'יטסו. צילום: יח"צ

פוג'יטסו (Foujitsu) השיקה מחשב נייד חדש בשם Lifebook U937, שהוא הדגם הקל והדק ביותר שקיים כיום בהיצע של החברה, לדבריה. משקלו של המחשב החדש הוא 920 גרם, והוא מגיע עם מסך מגע בגודל של 13.3 אינץ' ומציע כ-15 שעות עבודה רציפות.

המחשב מגיע עם מספר אפשרויות בחירה בין מעבדי Core מהדור השביעי של אינטל (Intel), החל ב-Core i5 וכלה ב-Core i7, עם זיכרון RAM בנפח של 16 ג'יגה-בייט לכל היותר ועם כונני SSD בנפחים שנעים בין 128 ל-512 ג'יגה-בייט. ניתן לבחור חלק מהם עם ממשק PCIe. הרזולוציה של המסך היא 1,920 על 1,080 פיקסלים, וניתן לבחור גם בתצוגת IPS עם הגנה נגד השתקפויות והבזקים.

ה-Lifebook החדש מבוסס על מערכת ההפעלה Windows 10 Pro והוא מציע אפשרות לקישוריות דור רביעי סלולרי. לפי החברה, משולבת בו אבטחה ביומטרית כסטנדרט, עם אפשרות בחירה בין קורא טביעות אצבע ל-PalmSecure – טכנולוגיה של פוג'יטסו עצמה, שמאמתת את זהות המשתמש לפי הוורידים בכף היד.

"בעבר, מנהל שחיפש מחשב נייד נאלץ להתפשר על משקל, ביצועים, חיי סוללה או אבטחה. כעת אין צורך להתפשר על כלום, משום שפוג'יטסו מציגה מחשב מחברת שמספק את כל אלה בהתקן אחד. בפיתוח ה-Lifebook U937 הבאנו בחשבון כל גרם והתמקדנו ביצירת דגם שישקול הרבה פחות מקילוגרם אחד", אמר רענן ביבר, מנהל פוג'יטסו בישראל.

הגרסה הבסיסית שתימכר בארץ מציעה מעבד Core i5-7200 במהירות בסיסית של 2.6 ג'יגה-הרץ (3.1 ג'יגה-הרץ במצב טורבו), 8 ג'יגה-בייט זיכרון וכונן SSD בנפח של 128 ג'יגה-בייט. מחירה עומד על 1,100 דולר, עם שלוש שנות אחריות בבית הלקוח. האספקה היא עד שבועיים מרגע ההזמנה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שלום צדוק

    תוכלן לשלוח לי יותר פרטים על אי 7 ,ואיפה קונים את זה

אירועים קרובים