אייסר הכריזה על הדור הבא של מחשבי ה-2-ב-1

לחברה מטרה ברורה - לספק חלופה למחשבי ה-Surface המצליחים של מיקרוסופט, המבוססים על Windows 10

Switch 5 של אייסר. צילום: יח"צ

אייסר (Acer) הכריזה על הדור הבא של מחשבי ה-2-ב-1 עם מטרה ברורה לספק חלופה למחשבי ה-Surface המצליחים של מיקרוסופט (Microsoft) המבוססים על Windows 10.

המחשב הבולט בהכרזה של אייסר הוא Switch 5, אשר מעבר למסך 12 אינץ' דקיק במיוחד ברזולוציה גבוהה יחסית של 160×1,400 פיקסלים, מציע מערכת קירור קניינית של החברה המכונה LiquidLoop. לפי שמה אפשר להבין שמדובר בלולאה סגורה של קירור באמצעות מים, מה שאומר שהמחשב אינו זקוק להשתמש לשימוש במאווררים פיזיים לקירור המעבד ושאר המערכת, ולכן הוא שקט במיוחד.

כמו ה-Surface Pro 5, שיושק בפועל כנראה אחרי שאייסר כבר תתחיל למכור את המחשבים המוכרזים בתחילת יוני הקרוב, גם Switch 5 יגיע עם מעבדי ה-Core i מהדור השביעי של אינטל (Intel), שידועים כמשפחת מעבדי ה-Kaby Lake. עוביו של המסך/טאבלט יהיה 9.6 מ"מ ומשקלו 0.92 ק"ג. עם המקלדת מוצמדת העובי חיהיה 12 מ"מ והמשקל 1.27 ק"ג.

המחשב יעלה באירופה 1,099 יורו, כולל מקלדת נתיקה ועט אלקטרוני, כך שלא מדובר בחלופה זולה. התצורה הבסיסית תכלול כונן SSD בנפח של 256 ג'גיה-בייט, מעבד Core i5 ועד 8 ג'יגה-בייט זיכרון כשאפשר יהיה לשפר את הכונן ואת המעבד.

במקביל הכריזה אייסר על חלופה זולה יותר בשם Switch 3. מחשב זה אמור לשאת תג מחיר ראשוני של 499 יורו בלבד, יחסית כמובן ל-Switch 5. אבל התצורה בהתאם: מסך 12.2 אינץ' ברזולוציה של 1,920x,1200, מעבד Pentium או Celeron בלבד. וגם אם המחיר הזה כולל מקלדת, הוא לא כולל את העט האלקטרוני. אין גם חיישן קריאת אצבע כמו במחשב "הבכיר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים