Send Anywhere: החופש לשלוח כל קובץ שרוצים לאן שרוצים מתי שרוצים

האפליקציה שנסקרת היום מספקת פיתרון אלגנטי ופשוט לבעיה המעצבנת של שליחת תמונות, סרטים או תיקיות ואפילו קבצי מערכת מהסלולרי

העברת קבצים בין מכשירים יכולה להיות מעייפת למדי. צריך למצוא את הקובץ שרוצים להעביר, בדרך כלל תמונה או מסמך שקשור לעבודה, צריך לבדוק שהוא לא גורם לחריגה ברוחב הפס שמוקצה למכשירים, למעביר ולמקבל, ובדרך כלל זה גם אומר שצריך להשתמש באיזה שהוא שירות אחסון קבצים כזה או אחר. השימוש בשירות לאחסון קבצים גם אומר שצריך להשתמש באפליקציה מתאימה כזו או אחרת, עם שם משתמש וסיסמת כניסה, וזה גם אומר שצריך לאחר מכן להפוך את הקובץ לנגיש למי שצריך לקבל אותו, ורק עבורו, או עבור קבוצת אנשים. בקיצור לפעמים נדמה שפשוט יותר לשלוח באמצעות דואר אלקטרוני, או בכלל להעתיק לכרטיס זיכרון ולתת אותו באופן פיזי למי שרוצים להעביר אליו את הקובץ.

האפליקציה Send Anywhere שמה לה כמטרה לגאול את משגרי הקבצים מהכאוס שהם יכולים לגרום לעצמם אם הם רוצים להעביר קובץ מהמכשיר שלהם לאחר. אפליקציה הזו מאפשרת לשלוח את הקבצים המבוקשים לכל מקום שרוצים, כולל באופן זמני לשרתים של ESTomb, החברה שעומדת מאחורי האפליקציה, וזאת בלי להידרש בכלל לסיסמה או לשם משתמש.

טוב, לא בדיוק בלי סיסמה. כדי שהצד השני יוכל לקבל את הקבצים שלכם הוא צריך להשתמש בקוד המרכב משש ספרות. זהו קוד לשימוש חד פעמי. הוא מיוצר ברגע השליחה של הקובץ ממכשיר היעד, והוא נעלם לאחר זמן מה בלי להשאיר זכר. אפשר, כפי שהוזכר לעיל, לשמור באופן זמני את הקובץ ששולחים בשרת החברה, ואז להעביר את הקוד לכמה משתמשים שרוצים כדי שהם יורידו אותו ממנו – וזה שירות שקיים בכמה צורות בכל מיני אתרים ברשת, גם כאלה שלא דורשים רישום אך מגבילים את גודל הקובץ שניתן להעביר, או שאפשר לשלוח אותו בהודעה למשתמש חבר שגם אצלו האפליקציה הזו מותקנת, ואם שני המכשירים קרובים אחד לשני, ומזוהים אחד על ידי השני, ניתן גם לבצע את ההעברה באופן ישיר למכשיר הקרוב.

אחד היתרונות הגדולים של האפליקציה הזו הוא שהיא יכולה להעביר כל סוג של קובץ. התקנתם לאחרונה אפליקציה מסוימת במכשיר שלכם? תוכלו להעבירה למכשיר בעל מערכת הפעלה זהה כקובץ להתקנה – זה נכון לפחות עבור קבצי apk בסביבת אנדרואיד, וזה יכול להוות כלי ראשון ממעלה עבור מפתחים שרוצים להעביר את האפליקציה שלהם לבדיקה למכשירים אחרים. רוצים להעביר תמונה, סרט, תיקייה? הכל ניתן להעברה בקלות באמצעות ממשק מאוד פשוט שלא מעניין אותו מה בוחרים להעביר.

להורדה מ-Google Play – לחצו כאן

להורדה מ-App Store – לחצו כאן

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים