חדש באורנג': טלוויזיה לסלולר

החברה מציעה ללקוחות אפליקציה חדשה שמאפשרת לצפות בערוצים ותוכניות טלוויזיה במגוון נושאים באמצעות הסמארטפון או הטאבלט

שירות 4GTV של אורנג' מאפשר צפייה בכ-30 ערוצי טלוויזיה

מתחילים בקטן: לפני שהיא מגיעה למסך הטלוויזיה הביתי, אורנג' השיקה אתמול (ב') אפליקציה חדשה של שידורי טלוויזיה ו-VOD, המיועדת לסמארטפונים ולטאבלטים.

האפליקציה, 4GTV, מיועדת לאנדרואיד (Android) ול-iOS, ומשדרת את התכנים באיכות HD. ניתן לצפות בה בכ-30 ערוצים ותוכניות טלוויזיה, שידורי ספורט, אירועי חדשות ועדכונים, בערוצים 2 ו-10 ובערוצים בערבית. בנוסף, היא מציעה תכני VOD מז'אנרים שונים: סרטים, סדרות, תוכניות ילדים, תוכניות ריאליטי ועוד.

עמוד הבית של האפליקציה פורס בפני המשתמש את כל התכנים, בחלוקה לקטגוריות נושאיות, שמקלות על הניווט ומאפשרות גישה ישירה לתכנים. בנוסף, המשתמש יכול להזמין תוכנית מועדפת ולקבל התראה לנייד במועד תחילת השידור, כאשר הקלקה על ההתראה מעבירה את הצופה ישירות לתוכנית.

משמה של האפליקציה ניתן להבין כי היא אמורה להתבסס על רשת דור 4 בעלת הפס הרחב, המאפשרת העברת תכנים באיכות גבוהה.

אורנג' מצטרפת לגל העולמי של הצעת תכנים במכשירים הניידים, שמתאפשר בעיקר בשל הרשתות הסלולריות המתקדמות, בעלות הפס הרחב. מסקרים שנערכו עולה כי כ-90% מבני גילאי 18-34 צופים בתכני טלוויזיה ו-וידיאו באמצעות הטאבלט, וכי 75% עושים זאת באמצעות הסמראטפון, בהשוואה ל-61% ב-2012.

השימוש באפליקציה יוצע ללקוחות החברה תמורת 19.90 שקלים בחודש. בתקופת ההשקה יקבלו המצטרפים גם שדרוג לחבילת דטה של 5 ג'יגה-בייט, כשהצפייה בתכנים תהיה ללא צריכת דטה מחבילת הגלישה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים