בשעות הלילה: תקלת ענק כלל עולמית בווטסאפ

השירות חזר לפעילות תקינה אחרי שנפל ולא היה זמין במשך שלוש שעות ● לא נמסרה הסיבה לתקלה ● משתמשים רבים הביעו את התסכול שלהם בטוויטר

ווטסאפ. צילום אילוסטרציה: BigStock

שירות ווטסאפ (WhatsApp) חווה הלילה תקלת ענק ברחבי העולם, שתוקנה רק לאחר שלוש שעות. החברה, שנמצא בבעלות פייסבוק (Facebook), אישרה בהצהרה שהוציאה לתקשורת שהשירות לא היה נגיש במהלך הלילה, אך לא סיפקה הסבר למהות התקלה.

"מוקדם יותר היום, משתמשי ווטסאפ בכל חלקי העולם לא היו מסוגלים לגשת לשירות במשך כמה שעות. תיקנו את הבעיה עכשיו ואנחנו מתנצלים על אי הנוחות", מסר דובר החברה.

חשבונות לא פעילים בטוויטר

רבים מהמשתמשים עברו לטוויטר (Twitter) בכדי לשפוך בה את תסכולם. הרשת המצייצת הוצפה בלילה באלפי פרסומים שכללו תלונות ודיווחים על התקלה בווטסאפ.

תסכולם של משתמשי השירות מאי תפקודו החריף עוד יותר לנוכח העובדה שאף לא אחד מהחשבונות המרכזיים של ווטסאפ ברשתות החברתיות היה פעיל במיוחד. אחד מחשבונות הטוויטר של השירות, ששימש בעבר לדיווחי סטטוס, לא עודכן מזה יותר משלוש שנים, בערך מאותו הזמן שבו סיכמה החברה את רכישתה על ידי פייסבוק, בעסקה שהוערכה בסופו של דבר ב-22 מיליון דולר.

הציוץ האחרון בחשבון הטוויטר הראשי של ווטסאפ הוא מאוגוסט האחרון. דף הפייסבוק של ווטסאפ אמנם מתעדכן בתדירות גבוהה יותר, אך גם הוא הפגין שקט יחסי ולא פרסם עדכוני סטטוס במהלך התקלה או לאחריה.

מוקדם יותר אתמול (ג') הכריז מארק צוקרברג, מנכ"ל פייסבוק, שהסטטוסים (WhatsApp Status) שהוכנסו לווטסאפ באמצע פברואר – כתגובה לפיצ'ר ה-Stories המצליח של סנאפצ'ט (Snapchat) המתחרה – הגיעו כבר ל-175 מיליון משתמשים ביום, שהם כ-15% מתוך 1.2 מיליארד המשתמשים היומיים באפליקציה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים