אפל: תוכניות החברה לשנים הקרובות דלפו לרשת

לפי מפת הדרכים שחשף עובד לשעבר בפוקסקון, החברה תשיק בשנים הקרובות מספר מכשירים, ובכללם: iPhone 8, משקפיים חכמים, סירי במתכונת רמקול ו-MacBook

לשמור על מרחק בין קוצבי לב למוצרי אפל

אירוע WWDC 2017 של אפל (Apple) מתקיים השבוע ובמהלכו יפורסם מידע אודות התוכניות של החברה להמשך השנה הנוכחית. אבל מה מעבר לכך? פרסום שהופיע בסוף השבוע ב-Reddit, ובו מה שהוגדר כמידע פנימי שסיפק עובד לשעבר בפוקסקון (Foxconn) – החברה הטיוואנית שמספקת לאפל את רכיבי המוצרים – כולל את מה שהוא לכאורה חלק מפרטי מפת הדרכים של הענקית לשנים הקרובות.

כדאי לציין שלא כל מה שמגיע ל-Reddit מתברר כנכון, אבל בכל זאת מעניין לגלות שהמפרסם של הפרטים, בעל הכינוי היצירתי Foxconninsider, מפר ללא ספק את הסכם הסודיות שלו עם אפל ועם המעסיק שלו בעצם שיתוף המידע הזה עם העולם. ב-Reddit, אגב, אומרים שהם אימתו את הפוסט.

iPhone רזה יותר עם מזהה מגע מתחת לזכוכית

כך או כך, הנה לפניכם החשיפות של Foxconninsider: המכשיר הבא שאפל מתכוונת להשיק הוא iPhone 8, אם כי ייתכן שבסופו של דבר, החברה תקרא לדגם זה בשם אחר. הטלפון החכם אמור להיות דומה לדגמים ולמודלי הדמה שדלפו באחרונה, עם עיצוב שמזכיר במיוחד את ה-iPhone 7. עם זאת, לפי הפרסום, הוא יהיה בעל גוף הרבה יותר רזה, מצלמת עדשה אנכית בגב המכשיר וחיישן מזהה מגע הממוקם מתחת לזכוכית בחזיתו.

המפרסם טוען שהחיישן מזהה המגע לא יועבר לחלק האחורי של הטלפון, על אף שהצבתו מתחת לזכוכית הקדמית גרמה לכך שהביצועים שלו איטיים יותר ושהוא מעט פחות אמין – לפחות בשלבי הבדיקה המוקדמת. לפי הפרסום, תהליך האימות יכלול כעת זיהוי פנים מתקדם באמצעות מצלמת תלת מימד.

משקפיים חכמים במיוחד

הבא בתור, לפי השמועות בפוסט, הוא מוצר חדש שהחברה עדיין לא הודיעה עליו כלל – משקפיים חכמים המכונים, לטענת המפרסם, פרויקט Mirrorshades. המשקפיים יאפשרו עדשות מרשם, יכללו מיקרופונים כפולים ויתבססו על טכנולוגיית הולכת עצם לאודיו, הכוללת מד תאוצה למעקב אחר תנועת הראש והצעדים. כן הם יכללו מגנטומטר עבור תכונות ניווט, בעוד שמידע חזותי יוקרן לטווח הראייה של המשתמש על פריזמה.

נכון לעכשיו, חשיפת ההתקן מתוכננת מתישהו ב-2019. המפרסם סייג את המידע וסיפר שקיים סיכוי של 65% שהפרויקט לא יעבור את שלב התכנון המוקדם.

סירי במתכונת רמקול

לטענת המקור, הרמקול של סירי (Siri Speaker) עומד אכן להפוך למוצר, שעליו צפויה החברה להודיע בעוד מספר ימים, ב-WWDC. הגאדג'ט לא ישוחרר בקרוב, אלא בשלב מאוחר יותר השנה. העיצוב שלו אמור להיות דומה ל-Mac Pro הנוכחי, אם כי בגודל קטן יותר. במהלך פיתוח האבטיפוס נוצרו הן דגמים שכוללים מצלמה והן כאלה שלא כוללים מצלמה, ולא ברור עדיין באיזו גרסה החליטה אפל לבחור.

עוד עולה מהפרסום כי ה-MacBook אמנם יזכה השנה לשיפורים קלים בלבד, כפי שכבר פורסם, אבל שינויים משמעותיים יותר אמורים להגיע ב-2018. אלה צפויים לכלול תוספת של מקלדת e-ink דינמית למשטח המגע OLED Touch Bar, הקיים ב-MacBook Pro והמאפשר "מפתחות חכמים", שניתן להגדיר מחדש באופן מיידי. טכנולוגיית המקלדת הזו, יחד עם בר המגע, תגיע כמקלדת חיצונית חדשה עבור ה-iMac באותה השנה.

לבסוף, המפרסם טוען שעדכוני ה-MacBook Air הגיעו אל קיצם, והדבר מצביע על כך שבקרוב יופסק גם הייצור של המכשיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים