טינדר בדרך להפוך לספונסרית של מנצ'סטר יונייטד

אם העסקה - חסות שנתית בגובה 12 מיליון פאונד - תצא לפועל, יענדו השדים האדומים על שרווליהם את הלוגו של האפליקציה ● היונייטד יצטרפו בכך לנאפולי, שכבר יש לה שותפות עם טינדר

הגביע הוא של טינדר? אילוסטרציה: Sportsphotographer.eu, BigStock

איזה שידוך מסדרת לנו טינדר (Tinder) הפעם? עם מנצ'סטר יונייטד. מועדון הכדורגל המיתולוגי נמצא בדיוני חסות עם אפליקציית ההיכרויות.

לפי דיווח בעיתונות הבריטית, החברה האמריקנית מעמק הסיליקון מעוניינת להפוך לנותנת חסות על שרוולי השדים האדומים – הצעה מסחרית חדשה שמתווספת למועדוני הפרמייר ליג בעונה הקרובה. תשעה מועדונים, כולל שש מיריבותיה הגדולות של מנצ'סטר יונייטד – ביניהן צ'לסי ומנצ'סטר סיטי – חתמו עד כה על "עסקאות שרוול", אלא שאף אחת לא הגיעה לחסות שנתית בגובה 12 מיליון פאונד – הסכום המאוד מרשים שטינדר מציעה ליונייטד, לפחות לפי הדיווחים.

תדמית יותר מיינסטרימית ופחות סליזית

מדובר בחסות בתמורה לשטח פרסום על השרוול השמאלי – כשלוגו ליגת העל הבריטית הוא המופיע על שרוול ימין – שמוערך בתעשייה ב-20% מעלות מהחסות הראשית של החולצה. לפיכך, 12 מיליון הפאונדים של טינדר משתדכים ל-50 מיליון הפאונדים בשנה שאותם כבר משלמת נותנת החסות הגדולה של הקבוצה, שברולט (Chevrolet).

המגעים של אפליקציית ההיכרויות הפופולרית – שלה 50 מיליון משתמשים שמבצעים בה מיליארד החלקות (Swipes) מדי יום – עם היונייטד מגיעים ככל הנראה מחתירה של טינדר לתדמית יותר מיינסטרימית ופחות סליזית. השותפות עשויה גם לפתוח דרכים חדשות להתחבר לאוהדי הקבוצה. לטינדר, שכנראה חובבת ספורט בכלל וכדורגל בפרט, יש כבר עסקה עם מועדון הכדורגל של נאפולי, שכחלק ממנה קיבל החלוץ הפולני, ארקדיוש מיליק, פרופיל היכרויות מפתה משלו באפליקציה.

לעת עתה סירב דובר היונייטד לאשר או להגיב על הידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים