אסתר לבנון הצטרפה לסטארט-אפ של אוניברסיטת אוקספורד

המנכ"לית לשעבר של הבורסה הצטרפה כדירקטורית ל-Weird Science Lab, שמאפשר ללמוד מדעים בצורה וירטואלית, וכמנטורית בארגון היזמות של האוניברסיטה ● לבנון: "התחלתי בתור מורה למדעים וזו סגירת מעגל עבורי"

אסתר לבנון, דירקטורית בבנק לאומי, ולשעבר מנכ"לית ומנמ"רית הבורסה ומנמ"רית השב"כ

אסתר לבנון, לשעבר מנכ"לית ומנמ"רית הבורסה, הצטרפה כדירקטורית ל-Weird science lab, סטארט-אפ של החברה הטכנולוגית של אוניברסיטת אוקספורד. זהו התפקיד הבינלאומי הראשון אליו מצטרפת לבנון מאז פרישתה מתפקיד מנכ"לית הבורסה, אותו איישה מ-2006 ועד סוף 2013. בנוסף, לבנון תהיה מנטורית בארגון של אוקספורד, Oxford Entrepreneurs, המעודד סטודנטים ליזמות.

Weird Science Lab הוא סטארט-אפ שמטרתו להביא את לימודי המדעים, באמצעות טכנולוגיה של מציאות מדומה, לחייהם של תלמידים ברחבי העולם. על פי החברה, היא מאפשרת ללמד מדעים גם ללא מעבדות ולבצע ניסויים בעלויות נמוכות בהרבה מאלה של מעבדות דומות בבתי ספר תיכוניים.

לבנון, שהקימה את מערך ה-IT בשב"כ והייתה מנמ"רית הארגון, אמרה כי "אני מחכה בקוצר רוח לתרום הן לפיתוח החברה והן לפיתוח יוזמות נוספות באוקספורד". היא ציינה כי "התחלתי את הקריירה שלי כמורה למדעים בתיכון ולכן זו סגירת מעגל עבורי. לצערי, בשונה ממקצועות אחרים, לימודי כימיה ופיזיקה דורשים ציוד יקר שבדרך כלל הוא הראשון לרדת מתקציב בית הספר, ולכן שיעורי מדעים אינם ברי השגה לתלמידים רבים. התוצאה היא מיעוט במדענים. שילוב הפתרון של Weird Science Lab בערכות הלימוד של אוניברסיטת אוקספורד, המופצות בכל העולם, יחשוף את התלמידים ליישום טכנולוגי חדשני, בד בבד עם הפחתה דרמטית בהוצאות הלימוד".

טלולה לה-מרלה, סגנית נשיא ארגון היזמות של אוקספורד, אמרה כי "אסתר לבנון היא אישה מעוררת השראה. "היא תייעץ ל-Weird science lab ותסייע רבות ליוזמות נוספות של אוקספורד במגזרים הפרטי והציבורי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים