דורון קרופמן, APC: "כמויות אדירות של מידע ששונע במהירות הפכו את ה-IT בצוק איתן לקריטי"

"היה במהלך המלחמה שילוב של מערכות IT, מערכות BI ואפליקציות", אמר קרופמן, מנהל פעילות APC ישראל מקבוצת שניידר אלקטריק ● הוא פירט כיצד החברה מסייעת לצה"ל במעבר לנגב

דורון קרופמן, מנהל פעילות APC ישראל מקבוצת שניידר אלקטריק

"המלחמה בצוק איתן הייתה רשתית, לתקשוב היה בה משקל קריטי. כמויות אדירות של מידע ששונע במהירות הביאו לטיפול באלפי מטרות, בשילוב מערכות IT, מערכות BI ואפליקציות", כך אמר דורון קרופמן, מנהל פעילות APC ישראל מקבוצת שניידר אלקטריק.

קרופמן דיבר ברב שיח שנערך בבית אנשים ומחשבים לקראת כנס C5I, שייערך ב-28 באוקטובר במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה. הנחה את רב השיח יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי קרופמן, "התקשוב הצבאי עשה בצוק איתן עבודה נהדרת והצדיק את ההשקעה שבוצעה בו בעשור האחרון. במהלך המלחמה מומש חזון צה"ל רשתי, וצה"ל עבר כברת דרך משמעותית בתחום ה-IT וסיועו לכוחות המבצעיים".

בהתייחס ל-APC הוא אמר כי "כל עולם התוכן לא יכול לשבת אלא על גבי דטה סנטר אמין ויציב. הצבא עשה מהפכה אמיתית בתחום, כולל שדרוג התשתיות הפיזיות ושמירה על רציפות תפקודית".

קרופמן ציין ש-"החברה מסייעת לצה"ל בשדרוג המערכות לפני המעבר לנגב ובמעבר עצמו, לרבות תכנון ובניית הדטה סנטרים הצבאיים החדשים".

הוא ציטט את האמרה לפיה "Business runs on IT, IT runs on Power", כלומר – "העסק רץ על IT, ה-IT רץ על אנרגיה". לסיכום, אמר קרופמן, "APC מסייעת לצבא לתכנן את הדטה סנטרים שלו תוך התייחסות למגמות העל הטכנולוגיות, הקיימות והחדשות: מחשוב ענן, קונסולידציה, התייעלות תפעולית ויעילות אנרגטית. בדרך זו, מנהלי התקשוב הצבאי, ככל המנמ"רים, יכולים להסיט משאבים מתחזוקת הקיים לפיתוח ולחדשנות".

מתעניינים ב-IT במגזר הביטחוני? הירשמו לכנס C5I של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים