נילסן העולמית רכשה את אקסלייט בסכום מוערך של כ-200 מיליון דולר

"החזון שלנו הוא להזין את כל תעשיית השיווק הדיגיטלי במידע ותובנות אשר ישפרו משמעותית מכירה וקנייה של פרסום", אמר מארק זגורסקי, מנכ"ל אקסלייט

מארק זגורסקי, מנכ"ל אקסליט

עוד חוליה בשרשרת, הבלתי נגמרת כך נראה, של אקזיטים של חברות ישראליות על ידי חברות בינלאומיות: אתמול (רביעי) הודיעה נילסן (Nielsen) הבינלאומית על רכישת אקסלייט (Exelate), בסכום מוערך, לפי גורמים המעורים בשוק, ב-200 מיליון דולר.

אקסלייט מפילה מנוע לניתוח מידע עבור מפרסמים בפלטפורמות דיגיטליות. החברה הוקמה ע"י אלעד אפרים ומאיר זוהר -הראשון מחזיק בתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות בחברה והשני מייעץ לה, כמו גם חבר בדירקטוריון. החברה גייסה עד היום 32 מיליון דולר (בין היתר מהקרן הישראלית כרמל ונצ'רס), והיא מעסיקה כ-100 עובדים במשרדים בתל אביב, ניו יורק, לונדון, פריז, סן פרנסיסקו ושיקגו.

"החזון של אקסלייט הוא להזין את כל תעשיית השיווק הדיגיטלי במידע ותובנות אשר ישפרו משמעותית מכירה וקנייה של פרסום", אמר מארק זגורסקי, מנכ"ל אקסלייט, שהוסיף כי "אנו נרגשים מההזדמנות להאיץ את צמיחת החברה ע"י מעבר לשלב הבא יחד עם נילסן, עימה אנחנו עובדים בשותפות מזה זמן רב".

גם בנילסן נשמעים נלהבים באופן לא מפתיע, וסטיב האסקר, הנשיא הגלובלי של החברה, הסביר כי "הרכישה יוצרת הזדמנות יוצאת דופן עבור נילסן בשוק המדיה הדיגיטלי. הוספת הפתרונות של אקסלייט למשפחת המוצרים של נילסן מעצימה את יכולתנו לסייע למשווקים לשפר את היעילות של הקמפיינים הפרסומיים שלהם, ולעזור לחברות מדיה לשפר משמעותית את מכירת התוכן שלהם".

שלמה דוברת, שותף כללי בכרמל ונצ'רס, וחבר בדירקטוריון אקסלייט: "אנחנו בכרמל היינו המשקיעים הראשונים באקסלייט וכמי שליווה את החברה משלב הרעיון אני גאה מאוד ביזמי החברה אירי ואלעד ובמנכ"ל מארק על הדרך שעברו, ההישגים המרשימים ומאחל להם המון בהצלחה כחלק מנילסן העולמית".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים