בקיץ הקרוב: "חשבונות מאומתים" בטוויטר

השירות החדש בא בתגובה לתביעה שהגיש טוני לה רוסה, המנהל של קבוצת הבייסבול סיינט לואיס קרדינלס, על כך שמשירות טוויטר נשלחו הודעות מזויפות בשמו ● ביז סטון, ממייסדי טוויטר, ציין, החשבונות המאומתים ישאו אישור מיוחד שיעיד כי הם אכן שייכים למי שמצוינים כבעלי החשבון ● בשלב ראשון ישולבו בניסוי דמויות ציבוריות, משרדי ממשלה, אמנים ידועים, ספורטאים ושאר גורמים שחשופים לסכנה של זיופים

בתגובה לתביעה שהגיש טוני לה רוסה, המנהל של קבוצת הבייסבול סיינט לואיס קרדינלס, על כך שמשירות טוויטר נשלחו הודעות מזויפות בשמו, פרסם ביז סטון, ממייסדי טוויטר, הודעה בבלוג ובה פירט את תוכניות החברה ללוחמה בתופעה של חשבונות מזויפים. "עם כל הכבוד ללה רוסה ולפועלו, התביעה שהגיש מיותרת לחלוטין", כתב סטון בהודעה שפרסם בשבת. "התנאים בהסכם השירות של טוויטר הוגנים ואנו מאמינים שבית המשפט ידחה את התביעה של לה רוסה".

סטון הדגיש, כי החברה משעה חשבונות לאחר שמתברר כי נפתחו על ידי מתחזים, מוחקת אותם או מעבירה אותם לניהולם של גורמים מתאימים. כך נעשה גם במקרה של לה רוסה, על פי סטון, אשר הכחיש דיווחים שעל פיהם הגיעה החברה לפשרה בעניין.

ובכל זאת, סטון ציין כי החברה מכירה בצורך לשפר את השירות, ובקיץ הקרוב היא תחל להפעיל גרסת בטה של מנגנון בשם "חשבונות מאומתים" (Verified Accouns). החשבונות המאומתים ישאו אישור מיוחד שיעיד כי הם אכן שייכים למי שמצוינים כבעלי החשבון.

בשלב ראשון ישולבו בניסוי "דמויות ציבוריות, משרדי ממשלה, אמנים ידועים, ספורטאים ושאר גורמים שחשופים לסכנה של זיופים", כתב סטון והוסיף, כי בהמשך יאומתו חשבונות נוספים. בשל המשאבים הרבים הנחוצים לאימות החשבון, לפחות בשלב ראשון יופעל המנגנון בהיקף מצומצם.

על פי כתב התביעה שהגיש לה רוסה בחודש שעבר לבית המשפט העליון של קליפורניה בסן פרנסיסקו, באחת ההודעות שנשלחו מהחשבון שנמחק צוין כי "הפסדנו פעמיים מתוך שלוש, אך הצלחנו לצאת משיקאגו ללא תקריות של נהיגה תחת השפעת אלכוהול או מוות של שחקנים" (דריל קייל, שחקן הקרדינלס נמצא מת בחדר בבית מלון בשנת 2002 ושחקן נוסף באותה קבוצה, ג'וש הנקוק, נהרג בתאונת דרכים בשנת 2007). לה רוסה כינה את ההודעות "פוגעניות ומשפילות" וציין כי הן גרמו לעגמת נפש רבה.

במקרה נוסף של התחזות שזכה לפרסום נשלחו לכאורה מהכלא הודעות בשמו של המפיק המוזיקלי פיל ספקטור, שהואשם ברצח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים