אורקל רכשה את אינסטנטיס, המספקת שירותי ניהול פרויקטים בענן

יישומים והשירותים של אינסטנטיס הם בעולם ניהול תיקי פרויקט, PPM ● בהודעתה מסרה אורקל, כי מוצרי החברה החדשה ישולבו במוצרי פרימוורה וביישומי הפיוז'ן שלה ● היקף העסקה לא נמסר לפרסום

לארי אליסון לא נח לרגע: בסוף השבוע הודיעה אורקל (Oracle) כי רכשה עוד חברה. הנרכשת הפעם היא אינסטנטיס (Instantis), שמספקת שירותי ניהול פרויקטים בענן וברישוי תוכנה מסורתי. היקפה הכספי של הרכישה לא נמסר לפרסום.

היישומים והשירותים של אינסטנטיס הם בעולם ניהול תיקי פרויקט, PPM (ר"ת Project Portfolio Management). בהודעתה מסרה אורקל, כי מוצרי החברה החדשה ישולבו במוצרי פרימוורה (Primavera) וביישומי הפיוז'ן שלה, במטרה לשפר את ההיצע ללקוחות בתחום ה-PPM.

בין לקוחות החברה הנרכשת ניתן למנות את זירוקס (Xerox), דופו (Dupont), לילי (Lilly), ג'והנסון אנד ג'והנסון (Johnson & Johnson), קרדיט סוויס (Credit Suisse), וריזון (Verizon) ושירות הדואר של ארצות הברית.

לדברי מייק סיסיליה, סגן נשיר בכיר באורקל ומנכ"ל פרימוורה, "ארגונים מבינים את הצורך בגישה פשוטה יותר לטיפול וניהול תיקים של פרויקטים. ועדיין, רוב הפתרונות יותר מדי מסובכים, יקרים וקשים להטמעה. על ידי הוספת אינסטנטיס להיצע הפתרונות שלנו, אנחנו מספקים ללקוחות הארגוניים יותר נראות ושליטה מלאה על הניהול של הפרויקטים הקריטיים שלהם, באמצעות גישת 'מלמעלה למטה', שמתאימה לפרויקטים ברחבי הארגון כולו".

על פי ענקית ה-IT, יישומי PPM מסייעים לעסקים לנהל, לעקוב ולדווח על כלל הפעילות והאסטרטגיה שלהם – החל מבניית הון, עבור בבניית מערכי התחזוקה והייצור, הקמת ה-IT, פיתוח מוצר חדש ומתודולוגיית הניהול הרזה Lean Six Sigma, וכלה בשאר המיזמים של הארגון.

סדרת רכישות של אורקל מתחילת השנה
רכישה זו היא האחרונה בשורה הולכת וגדלה של רכישות של חברות על ידי אורקל מאז תחילת 2012.

כך, למשל, בספטמבר רכשה אורקל את SelectMinds, ספקית של תוכנות מבוססות ענן, שמשתמשת במדיה החברתית כדי למצוא כישרונות ולנהל יחסי עובד-מעביד בחברות. רכישת SelectMinds עזרה לאורקל להרחיב את עסקי המדיה החברתית שלה בארגונים. אנליסטים ציינו, כי רכישה זו היא עוד אבן דרך בפעילות אורקל להרחבת עסקי המדיה החברתית לארגונים.

עוד בספטמבר חשפה ענקית ה-IT פלטפורמה לניהול יחסים חברתיים. זו מתבססת על שלוש רכישות שלה: ויטרו (Vitrue), שנרכשה בחודש מאי השנה – חברה שיוצרת של קמפיינים שיווקיים מבוססי מדיה חברתית בענן, Collective Intellect, שנקנתה ביוני, ולה תוכנה מבוססת ענן המסייעת להבין ולהגיב על שיחות של לקוחות עליהם ברשתות החברתיות, ו-Involver, אותה קנתה אורקל ביולי ומספקת פלטפורמה לפיתוח תוכנה במדיה החברתית.

חברה נוספת אותה רכשה אורקל ביולי היא Xsigo Systems מסן חוזה שבקליפורניה, שמספקת טכנולוגיה להגדרה של רשתות באמצעות תוכנה (SDN) ובעזרת וירטואליזציה מאיצה את תעבורת הנתונים ברשת.

בפברואר המשיכה אורקל להסתער על מיחשוב הענן ורכשה את טליאו (Taleo) תמורת 1.9 מיליארד דולרים. רכישה זו היא חלק מהמאבק החזיתי שאורקל מנהלת מול סאפ (SAP) ו-Salesforce.com. טליאו פועלת בתחום ה-HCM (ר"ת Human capital management – ניהול ההון האנושי). היא מציעה תוכנה ויישום בתחום, בתצורת מיחשוב ענן. הרכישה סייעה לאורקל לחזק את פעילותה בעולם ניהול משאבי האנוש בענן הציבורי שלה והעניקה לה יכולת הקצאת יישומים בתחום.

לאור ההצלחה של פלטפורמות מדיה חברתיות השופעות מאות מיליוני משתמשים, כגון פייסבוק (Facebook), טוויטר (Twitter) ולינקדאין (LinkedIn), החלו ארגונים בפיתוח פלטפורמות מדיה חברתית משלהם, על מנת להגיע באופן ישיר ללקוחות ולשותפים. כך, VMware רכשה בשנה שעברה את Socialcast ו-Salesforce.com, שיש לה את הכלי Chatter, רכשה בנוסף את Buddy Media תמורת 700 מיליון דולרים. מיקרוסופט (Microsoft) קנתה ביוני האחרון את Yammer תמורת 1.2 מיליארד דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים