IT תחת אש: קהילת ה-ICT נרתמת למען תושבי הדרום

מבצע עמוד ענן, שהחל בשבוע שעבר, הביא עמו מלבד מטחי הרקטות גם ערבות הדדית. כך, יותר ויותר חברות נרתמות בימים האחרונים לעזרת התושבים והעסקים באזור הדרום, ומעניקות שורה של הטבות במטרה להקל עליהם בהתמודדות עם השגרה הקשה. אם גם אתם מעוניינים לסייע, עדכנו אותנו ונפרסם את הפרטים.

יום א', 18 בנובמבר

אינטרנט בינת, מקבוצת רד-בינת המספקת שירותי תקשורת ואינטרנט, הודיעה כי תספק במהלך השבועיים הקרובים שירות VPN חינם לקיום שיחות וידיאו באיכות HD לעסקים ולעובדים בדרום שנמצאים בקשרי עבודה עם אזורים אחרים בארץ. השירות, המסופק על תשתית ענן של החברה לעד 25 אנשים בו-זמנית, יסייע בין היתר לעובדים תושבי הדרום המועסקים באזורים אחרים בארץ לשמור על קשר ויזואלי רציף עם מקום עבודתם, ובכך לשמור על שגרת עבודה רגילה ככל הניתן – גם ללא הגעה פיזית למשרדי החברה. השירות יסייע לעסקים בדרום לקיים פגישות וירטואליות עם לקוחותיהם באזורים אחרים בארץ, והוא אינו דורש התקנת ציוד או מתן פרטים מזהים.

טרהסייף (TerraSafe) מציעה לעסקים בדרום לקבל גיבוי בחינם למידע החשוב שלהם, על מנת למנוע מצבים של אובדן מידע עקב המצב הביטחוני. עסקים מהדרום שיפנו לחברה יוכלו להתחבר בהקדם לשירותי הגיבוי ולהגן על המידע שלהם – ללא כל העלות ועד הסרת האיום הביטחוני.

בזק בינלאומי מעניקה 140 דקות שיחה חינם לחו"ל לתושבי הדרום. ההטבה מיועדת ללקוחות כל החברות בחיוג 014 ליעדים נייחים בכל העולם, ותהיה בתוקף עד חודש מיום הרישום. לקוחות אשר מעוניינים לשוחח עם קרוביהם בחו"ל וליהנות מההטבה, מוזמנים  להירשם בטלפון– 1-800-014-014 או 3014* מהנייד.

אולטרייד מעמידה לרשות עסקים בהם העובדים נאלצים לעבוד מהבית, מלאי מחשבי DELL E6400 להשכרה מיידית ובמחירים מוזלים. לקבלת מחיר ופרטים נוספים: 1-700-70-50-88.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים