הייוויו הטמיעה מערך BI מבוסס פנורמה בקוקה קולה ישראל; היקף הפרויקט: כ-3 מיליון שקלים

המערך, המבוסס על Panorama Novaview 5.5, פותח על-פי הגדרה מראש של הפונקציות הנדרשות לחברה ● הפתרון החדש, אשר הוטמע מעל מחסן הנתונים של SAP/BW הקיים בקוקה קולה, כולל מודול סטטיסטי, מודול מכירות ומודול תפעולי

הייוויו הטמיעה מערך BI בכלל חברות קבוצת קוקה קולה ישראל. המערך, המבוסס על Panorama Novaview 5.5, פותח על פי הגדרה מראש של הפונקציות הנדרשות לקבוצה. הפתרון החדש, שהוטמע מעל מחסן הנתונים של SAP/BW הקיים בקוקה קולה, כולל שלושה מודולים מרכזיים: מודול סטטיסטי, מודול מכירות ומודול תפעולי. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד ביותר מ-3 מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט, בנתה הייוויו שכבת קוביות OLAP, המשקפת נתונים מעל ה-BW ללא צורך לשכפל את נתוני ה-DW. כמו כן, כולל המערך שכבת פונקציונליות, שאמורה להרחיב את יכולות המשתמש מעבר לגבולות כלי ה-BI בהתאמה מדויקת לצרכים ספציפיים, שהועלו בפורום המשתמשים.

לדברי מירי הר-טל, ראש צוות BI+SD בקוקה קולה ישראל, "הפתרון של הייוויו חסך לנו שעות עבודה חודשיות יקרות של האנליסטים, ששימשו בעבר ליצירת דו"חות ועתה מנותבות לניתוח מעמיק של מגוון האירועים העסקיים הפוקדים את הארגון, הכלכלה והקשר ביניהם. הצלחנו לקרב את המידע לכל דרגי המשתמשים באופן בלתי אמצעי. בעבר היה אנליסט מתווך בין המידע למנהל. כיום המנהל יכול לצפות במידע בעצמו ולנתח אותו על-פי רצונו, זאת משום שהמידע נגיש ומוצג באופן ידידותי ואחיד".

עופר אבנרי, מנכ"ל משותף בהייוויו, אמר, כי "בזכות עבודה משותפת עם אנשי קוקה קולה הצלחנו להתאים את הפתרון לתקציבים וללוחות הזמנים הצפופים והמערכת עלתה לאוויר תוך חמישה חודשים. הפתרון יצר נגישות למנהלים למידע ומאפשר להם לנתחו באופן עצמאי, לקבל החלטות מושכלות יותר על-ידי מקבלי ההחלטות בארגון, וכן הוא משפר את דרך קבלת ההחלטות של אנשי המכירות. במסגרת הפרויקט העברנו הדרכות לאנשי הארגון בשני מחזורים בני חצי יום כל אחד ובתוך חודש נרשמו למעלה מ-600 משתמשים פעילים במערכת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים