סן-פרנסיסקו: האזרחים יתלוננו על מטרדים באמצעות טוויטר
התושבים יוכלו להודיע לעירייה באמצעות אתר המיקרו-בלוגינג הפופולרי על מפגעים שונים, ולבקש מעובדיה לפנות זבל, לתקן כביש או לבצע כל שירות עירוני אחר שמוגדר כ-"לא דחוף" ● ביום הראשון של השירות נתקבלו במוקד העירוני, עד שעות אחר הצהרים, 300 הודעות שונות ● בריאן פורשיה, סגן מנהל תחום התקשורת במשרדו של ראש העירייה: "אנחנו נמצאים במהלכו של מהלך ל-'טוויטרפיקציה' של אמריקה. סן-פרנסיסקו היא המרכז הטכנולוגי של ארה"ב, ולכן - טבעי שנהיה ראשונים במהלך זה"
תוכנית חדשה שהשיקה עיריית סן-פרנסיסקו מאפשרת לתושבים להתלונן על מטרדים ובעיות בעיר באמצעות טוויטר. אלה יוכלו לשלוח מסרים קצרים, של עד 140 מילים (כפי שמאפשר טוויטר), ולהודיע באמצעותם לעירייה על הצורך לפנות זבל, לתקן כביש או כל פעולה אחרת שמוגדרת כ-"לא דחופה".
השירות החדש הושק ביום ג' שעבר, ועד לשעות אחר הצהרים של אותו היום נתקבלו במוקד העירוני 300 הודעות טוויטר שונות. בין היתר, ביקש אחד הפונים למחוק גרפיטי מעליב, ופונה אחר שאל איך הוא יכול להשיג את מחלקת משאבי האנוש של עיריית סן-פרנסיסקו.
בריאן פורשיה, סגן מנהל תחום התקשורת במשרדו של ראש העירייה, אמר, כי "אנחנו נמצאים במהלכו של מהלך ל-'טוויטרפיקציה' של אמריקה". לדבריו, "סן-פרנסיסקו היא המרכז הטכנולוגי של ארצות הברית, ולכן – טבעי שנהיה ראשונים במהלך זה".
השירות החדש הושק לאחר פגישה שנערכה בין גווין ניוסום, ראש עיריית סן-פרנסיסקו, לביז סטון ואוואן וויליאמס, מייסדי אתר המיקרו-בלוגינג הפופולרי. במהלך המפגש קיבל ניוסום הודעה בטוויטר על בור שנפער, והנחה את מחלקת הטכנולוגיה בעירייה לקיים סיעור מוחות בשאלה כיצד זו תתקשר באמצעות טוויטר עם מוסדות שונים. יצוין, כי בכדי לאפשר את התקשורת באמצעות טוויטר, החלה העירייה לעבוד עם חברת CoTweet.
תגובות
(0)