Cyber Monday הוכתר רשמית כיום הטוב ביותר בתולדות הקניות באינטרנט
השנה חל גידול של כ-30% במכירות המקוונות ביום ב' הראשון שלאחר חג ההודיה - כך עולה ממחקר שפרסמה יבמ ● היקף המכירות במכשירים ניידים עלה השנה בלא פחות מ-70% ● יותר מ-18% מהצרכנים ביצעו את הקניות השנה במכשירים ניידים ו-13% מכלל המכירות בוצעו בטלפונים חכמים או במחשבי לוח ● גם ב-PayPal מדווחים על עלייה של 190% שנרשמה השנה ב-Cyber Monday בהיקף התשלומים באתר ממכשירים ניידים
גידול של כ-30% נרשם השנה בהיקף הקניות באינטרנט ביום ב' הראשון שלאחר חופשת חג ההודיה, המכונה Cyber Monday, בהשוואה ליום המקביל בשנה שעברה. על פי נתוני מחקר שפרסמה יבמ (IBM), הפך השנה Cyber Monday ליום הטוב ביותר בתולדות הקניות באינטרנט, מאז שהחלו המדידות.
"העלייה שנרשמה בערוצים רבים של מכירות באינטרנט מוכיחה שהצרכנות הדיגיטלית תופסת את המקום המרכזי על במת המסחר", נכתב בהודעה שפורסמה בבלוג של הענק הכחול.
היקף המכירות במכשירים ניידים עלה השנה בלא פחות מ-70% בהשוואה לשנה שעברה. על פי יבמ, יותר מ-18% מהצרכנים ביצעו את הקניות השנה במכשירים ניידים ו-13% מכלל המכירות בוצעו בטלפונים חכמים או במחשבי לוח. גם ב-PayPal מדווחים על עלייה של 190% שנרשמה השנה ב-Cyber Monday בהיקף התשלומים במכשירים ניידים ברחבי העולם, בהשוואה ליום המקביל בשנה שעברה.
עם זאת, למרות העלייה המרשימה שנרשמה השנה, הרי שבשנה שעברה היה שיעור העלייה ב-Cyber Monday גבוה עוד יותר – ועמד על 33%, בהשוואה ליום המקביל ב-2010.
על פי הנתונים של יבמ, גם המכירות ביום שישי השחור עלו השנה בשיעור של 20% בהשוואה לאשתקד, בעוד שהמכירות ביום חג ההודיה עצמו עלו בשיעור של 13.4%.
מקור הנתונים של יבמ הוא בפלטפורמת הניתוח Digital Analytics Benchmark, שפועלת כשירות ענן, עוקבת אחר כמיליון עסקות שנערכות בסחר אלקטרוני מדי יום ומנתחת טרה-בתים רבים של נתונים גולמיים מ-500 קמעונאים ברחבי ארצות הברית. הנתונים אמורים לסייע למפעילים של אתרי סחר אלקטרוני בבואם לפתח יישומים למכשירים שונים ושירותים מקוונים נוספים.
תגובות
(0)