עיריית תל אביב תציע Wi-Fi חופשי בכ-80 אתרים בעיר; היקף ההשקעה: 6 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, שיבוצע על ידי מוטורולה סולושנס, תיפרס בהדרגה רשת אלחוטית באתרים שונים ברחבי העיר, כאשר כל נקודת גישה תספק רוחב פס של 20 מגה לפחות ● בין האתרים שיציעו גלישה ציבורית בחינם: רצועת חוף הים, השדרות המרכזיות, פארק דרום, רחוב פלורנטין, שוק התקווה, גינות קהילתיות, טיילת הרברט סמואל, יפו העתיקה, רחוב אבן גבירול ועוד

מוטורולה סולושנס (Motorola Solutions) תקים עבור עיריית תל אביב-יפו רשת Wi-Fi במרחב הציבורי, שתעמוד לרשות תושבי העיר ומבקריה ללא עלות. במהלך החודשים הקרובים תפרוש החברה, בהדרגה, רשת אלחוטית ב-80 אתרים שונים ברחבי העיר, כאשר כל נקודת גישה תספק רוחב פס של 20 מגה לפחות. היקפו הכספי של הפרויקט, שהחל בימים אלו ויסתיים עד המחצית הראשונה של 2013, עומד על 6 מיליון שקלים.

בין האתרים שיציעו גלישה ציבורית בחינם, נמנים רצועת חוף הים, השדרות המרכזיות בעיר, פארק דרום, רחוב פלורנטין, שוק התקווה, גינות קהילתיות בדרום ובצפון העיר, טיילת הרברט סמואל, יפו העתיקה, רחוב אבן גבירול ועוד. כמו כן, תעמיד העירייה לרשות הגולשים מוקד תמיכה ייעודי, אשר יפעל 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, ציין כי "רק לאחרונה הכריז הוול-סטריט ז'ורנל (Wall Street Journal) על תל אביב-יפו כאחת משלוש הערים החדשניות ביותר בעולם. הגישה החופשית לרשת האינטרנט במרחב הציבורי הינה אבן דרך נוספת במשימתנו להמשיך ולהצעיד את העיר קדימה בתחום החדשנות הטכנולוגית".

אלון סולר, חבר מועצת העיר ויוזם הפרויקט, אמר כי "בעידן הטלפון החכם והמחשב הנייד רובנו שואפים להיות זמינים ומחוברים ללא הפסקה. במאה ה-21 גישה חופשית לרשת האינטרנט היא שירות בסיסי, שראוי שעירייה תעניק לתושביה, ולמבקריה כאחד".

שמעון דיק, נשיא ומנכ"ל מוטורולה סולושנס: "תל אביב-יפו הצטרפה ללקוחות נוספים כמו רכבת ישראל ועיריית אשקלון. היתרונות שיש למוטורולה להציע כספקית גלובלית של פתרונות תקשורת בשוק הישראלי יבוא לידי ביטוי בחוויית הגלישה של הציבור הרחב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים