אנשי אנונימוס "מתגאים" שפגעו באתרים ישראליים ומזהירים: נבצע מתקפות מקוונות נוספות ב-2013

חברי הקבוצה פרסמו סרטון שמסכם את הפעילות שלהם ב-2012, בין היתר גרימת נזק לאתרי אינטרנט של גופי ממשל בארצות הברית, חדירה לאתרים סוריים עקב חסימת האינטרנט הישראליים ופגיעה באתרים ישראליים בעקבות מבצע עמוד ענן ● הם מזהירים, כי ימשיכו בפעילותם ב-2013 וציינו שחלק מהפעולות שלהם עדיין בעיצומן, "דוגמת המבצע בסוריה" ● לעומת זאת, מק'אפי מעריכה שקרנה של אנונימוס תדעך השנה - אולם מזהירים מקבוצות אחרות שיבואו בעקבותיה

אנשי קבוצת אנונימוס (Anonymous) מזהירים שיבצעו מתקפות מקוונות נוספות ב-2013 ומתגאים במתקפות שביצעו ב-2012 על אתרי אינטרנט של ממשלות ארצות הברית, ישראל וסוריה. הם פרסמו את הדברים בהודעה בסוף השבוע, שאליה התלווה סרטון וידיאו שמציג את "הישגי" אנונימוס בשנה שחלפה.

בין ציוני הדרך שמונים בארגון: השבתה זמנית של אתרי האינטרנט של משרד המשפטים האמריקני, ה-FBI, אולפני Universal Music ואיגוד הקולנוע של ארצות הברית, במחאה על המעצר של מפעילי MegaUpload. בסרטון מזכירים הפעילים גם את המתקפות של אנונימוס על אתרים סוריים בשל חסימת הגישה לאינטרנט במדינה ועל אתרים ישראליים במחאה על התקיפה בעזה.

"הפעולות שאנחנו מזכירים בסרטון הן רק דוגמאות בודדות למתקפות הרבות שביצענו", מציינים אנשי אנונימוס. "חלק מהפעולות עדיין בעיצומן, דוגמת המבצע בסוריה".

אולם, למרות דברי הרהב, יש מי שסבורים, כי בשנה הקרובה לא תהיה לפעולות של ארגון ההאקרים השפעה של ממש על הרשת. כך, למשל, בדו"ח שפרסמה ענקית האבטחה מק'אפי (McAfee) בשבוע שעבר נכתב, כי קרנה של אנונימוס תרד ב-2013 בגלל "העדר מבנה ברור וארגון, הצהרות שווא ופריצה לשם הנאה בלבד, שפגעו במוניטין של הקבוצה".

עם זאת, במק'אפי חוששים שאת החלל שייוותר אחרי אנונימוס ימלאו קבוצות של פורצים מקצועיים – דבר שיוביל לעלייה בהיקפן של מתקפות ממניעים צבאיים, דתיים, פוליטיים ו-"קיצוניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים