גוגל פלוס הגיעה למקום השני בין הרשתות החברתיות; פייסבוק עדיין מובילה

הרשת החברתית של גוגל זכתה עם היווסדה לגלי ביקורת וזלזול, ואף כונתה "עיר רפאים וירטואלית" ● אולם, מנתונים של חברת GlobalWebIndex, "מתגוררים" בעיר הזאת 343 מיליון משתמשים פעילים, שהשתמשו באתר לפחות פעם אחת בחודש האחרון ● מספר המשתמשים הפעילים של פייסבוק מתקרב ל-700 מיליון ● עוד עולה מהנתונים, כי הרשת החברתית הצומחת במהירות הרבה ביותר היא טוויטר

רבים התייחסו בביטול לניסיון של גוגל (Google) לחדור לזירה של הרשתות החברתיות וראו בגוגל פלוס (+Google) "עיר רפאים וירטואלית". אולם, על פי נתונים של GlobalWebIndex, גוגל פלוס, שמונה 343 מיליון משתמשים פעילים, הפכה לרשת החברתית השנייה בגודלה בעולם. לדברי ויק גונדורטה, סגן נשיא להנדסה בגוגל, "אלה לא מעט רוחות רפאים".

עם זאת, פייסבוק (Facebook) היא עדיין הרשת החברתית המובילה, ובפער ניכר. על פי המניין של GlobalWebIndex, מספר המשתמשים הפעילים בפייסבוק עומד על קרוב ל-700 מיליון. בחברת המחקר מגדירים "משתמשים פעילים" כמי שהשתמשו באתר או העלו אליו תוכן בחודש האחרון.

עוד העלתה החברה, כי כל שלוש הרשתות החברתיות המובילות – פייסבוק, גוגל פלוס וטוויטר (Twitter) – צומחות בקצב מהיר. "מהנתונים שנאספו ברבעון הרביעי של 2012 מסתמנת מגמה של מעבר מהיר מרשתות חברתיות מקומיות לרשתות חברתיות עולמיות", על פי GlobalWebIndex.

הרשת בעלת קצב הצמיחה המהיר ביותר במספר המשתמשים הפעילים היא טוויטר, שגדלה ב-40% ל-288 מיליון משתמשים ב-31 שווקים, שמייצגים כ-90% מכלל משתמשי האינטרנט. 21% מכלל הגולשים ברשת משתמשים בטוויטר מדי יום. זאת, בהשוואה ל-21% שמשתמשים באופן פעיל ביו-טיוב (YouTube), רבע – בגוגל פלוס ו-51% שמשתמשים בפייסבוק לפחות אחת לחודש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים