הוקמה קרן מלגות חדשה שמיועדת למנהלים בתוכנית קלוג-רקנאטי

מטרתה של קרן אריאב-פרנקלין היא לתמוך במועמדים המתקבלים לתוכנית וזקוקים לתמיכה כספית על מנת להצטרף אליה ● היא הוקמה על ידי פרופ' לארי פרנקלין ורעייתו, לכבודו של פרופ' גדי אריאב, ממייסדי התוכנית ● באחרונה נערך בפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל אביב אירוע השקת הקרן

קרן מלגות חדשה, שמיועדת למנהלים שלומדים בתוכנית קלוג-רקנאטי, הושקה באחרונה בפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל אביב.

הקרן הוקמה על ידי פרופ' לארי פרנקלין ורעייתו, מאי, ונקראת קרן אריאב-פרנקלין. פרופ' פרנקלין הוא מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת הונג קונג HKUST, שנמנה על בתי הספר למנהל עסקים ברשת הגלובלית של קלוג. יש לו רקע אקדמי במנהל עסקים ומשפטים והוא מרצה במסגרת תוכנית המנהלים קלוג-רקנאטי בנושאים של עשיית עסקים בסין וניהול בסביבה משפטית.

מטרתה של הקרן היא לתמוך במועמדים המתקבלים לתוכנית וזקוקים לתמיכה כספית על מנת להצטרף אליה. הקרן הוקמה לכבודו של פרופ' גדי אריאב, ממייסדי תוכנית קלוג-רקנאטי, שכיהן בעבר כמנהל האקדמי של התוכנית וכיום מרצה בה. למייסד הקרן, לפקולטה לניהול ולפרופ' אריאב הצטרפו שני בוגרי תוכנית קלוג-רקנאטי, שלמדו במחזור השני של התוכנית, להרחבת התמיכה.

אורית מנדלסון-שוהם, מנכ"לית קלוג-רקנאטיפרופ' פרנקלין ורעייתו הגיעו בשבוע שעבר לישראל להשתתף באירוע הענקת המלגות לשלושה סטודנטים – אביגיל, שאול ונעמה, שהתקבלו לתוכנית והחלו השנה בלימודיהם, במסגרת המחזור ה-17 שלה. מלבד פרופ' פרנקלין ורעייתו נכחו באירוע פרופ' אריאב ורעייתו, פרופ' תמר אריאב, פרופ' אשר טישלר, דקאן הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, אורית מנדלסון-שוהם, מנכ"לית קלוג-רקנאטי, הסטודנטים מקבלי המלגות וחבריהם ללימודים.

לדברי פרופ' פרנקלין, הקמת הקרן היא ביטוי לידידות רבת השנים עם פרופ' אריאב ועם תוכנית קלוג-רקנאטי. פרופ' אריאב אמר שמקורה של התוכנית, שהוקמה ב-1996 ,הוא בחברות אקדמית בין שני בתי הספר למנהל עסקים והקרן היא נדבך נוסף בשיתוף הפעולה רב השנים ביניהם. מנדלסון-שוהם ציינה שהמלגות ניתנות לסטודנטים שראויים לכך מבחינת אקדמית ומבחינת הפרופיל המקצועי שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים