גולן טלקום ממשיכה במלחמה: יצאה במבצע "חבר מביא חבר" ומקבל מתנה של 200 שקלים

המבצע מותנה בכך שהלקוחות החדשים יצטרפו לחבילת הכול כלול ויהיו לקוחות החברה לפחות עד סוף השנה ● לקוחות שחבריהם יצטרפו לחבילת 9 שקלים יקבלו 20 שקלים ● מספר החברים שהלקוחות הקיימים יכולים לצרף לא מוגבל, כך שלמשל, לקוח שיצרף 10 חברים יקבל 2,000 שקלים ● מהחברה נמסר שמספר המנויים שלה עומד כיום על כרבע מיליון

מיכאל גולן, מנכ"ל גולן טלקום

מיכאל גולן וחברתו, גולן טלקום, ממשיכים במלחמה: מבצע "חבר מביא חבר" חדש של החברה יעניק ללקוח קיים 200 שקלים אם יביא חבר חדש שיצטרף לשירותיה במסגרת חבילת הכול כלול. אם אותו חבר יצטרף לחבילת 9 שקלים יקבל החבר המצרף 20 שקלים.

בכך הופכת גולן טלקום את הלקוחות הקיימים למעין "סוכני מכירות" שלה, שיכולים יהיו לצרף מספר בלתי מוגבל של מנויים, כך שלקוח שיביא 10 חברים חדשים יוכל לקבל 2,000 שקלים. לקוח שיגיע במסגרת המהלך והפעיל את כרטיס ה-SIM יוכל גם הוא להביא חברים חדשים וליהנות מהתגמול בעצמו.

המבצע יהיה בתוקף עבור מצטרפים שיפעילו את כרטיס ה-SIM החדש שלהם עד ה-23 באפריל בשעה 23:59 ושיציינו את מספר הטלפון של הממליץ שבעקבותיו הצטרפו לחברה. כמו כן, המלצות על חברים יתקבלו עד ה-18 באפריל בשעה 20:00. הרישום נעשה באמצעות האתר של גולן טלקום, וכדאי לקרוא את תנאי התוכנית באתר החברה.

הממליצים יקבלו את המענקים בתחילת 2014, לאחר שגולן טלקום תבצע בסוף דצמבר 2013 בדיקה מהו מספר החברים החדשים שהפעילו את כרטיס ה-SIM בהמלצתם ועדיין פעילים. משמע, המענק מותנה בפעילות המצטרפים לפחות עד 2013, כדי למנוע מאנשים מלהצטרף לשירותי החברה ולהתנתק לאחר מספר שבועות או חודשים, רק בשביל המענק.

בהודעה שמסרה החברה בקשר למבצע היא ציינה שעד כה נרשמו לשירותיה כרבע מיליון מנויים.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גולן=DNAשקרנים

    אין קליטה רוב היום בקו גולן !!!!! לא משנה מה תגידו מטעם גולן ..!!! עם קו גולן נודדים בין תשתית סלקום לתשתית החדשה שלהם שבקושי פרוסה בכל חלקי הארץ !!! המעבר בד"כ לא חלק ובלי שום קשר גם הסוללה גם נטחנת הרבה יותר בגלל פערי המעבר האלו, ככה שזה לא כמו להיות לקוח של חברה עם תשתית בלי כל הבלאגנים האלו. בנוסף -כרטיס סים מפעיל גולן הינו בתוקף מפעיל עד תחילת 2014 בלבד !!! איפה שר התקשורת ? איפה ההגינות והשקיפות כלפי לקוחות גולן מטעם גולן ? שערוריה !!!!

  2. יוחאי

    עכשיו ניתן לראות איך מתנהלת "מהפכה" ולהשכיל להבין שיש כאן טייקון תחמן ששם פס גם על משרד התקשורת ועובר על חוקי משרד התקשורת וממציא התחייבות שממזמן כבר בוטל כאן .חברה שלא מתייחסת ללקוחות שלה ומרמה אותם (מנסיון אישי) דינה להישאר ללא לקוחות !!! ושלא יעבדו עליכם. המבצע, קושר לחברה את שני הלקוחות - החדש והקיים - עד דצמבר 2013. החברה בעצם מתנה את ההטבה, בכך שהלקוח יישאר מנוי ברשת. לפי סעיף 51 א' לחוק התקשורת (תיקון מספר 53), חל איסור לביטול הטבה בעת ניתוק. בסעיף נכתב כי: "ביטל מנוי של בעל רישיון את הסכם ההתקשרות עמו, לא יגבה ממנו בעל הרישיון תשלום ולא ימנע ממנו הטבה שהיה מקבל אלמלא הביטול...", כל זאת למעט ציוד קצה. האיסור הזה קיים במטרה למנוע מחברות לכבול אליהן לקוחות. בגולן טענו שזו לא הטבה מסחרית ללקוח, אלא תגמול - הדומה לעמלת משווק. עקב כך, גולן אף משלמת מס של 30% למדינה על התגמול הזה. בחברה בעצם טוענים שהפכו את הלקוחות למשווקים. במשרד התקשורת טוענים מנגד שהמהלך הזה בכל זאת עומד בניגוד לתנאי הרישיון וביקשו מגולן לשנות את הסעיף

  3. אריק

    מרוצה מאוד , העברתי את כל משפחתי , תענוג , אני לא שתול של ולא בטיח

אירועים קרובים