סמסונג משיקה את הגלקסי טאב 3 – טאבלט לכולם

הענקית הקוריאנית פונה לצרכני רמת הביניים – המעבד כפול ליבה בלבד, המסך אינו מהסוג שמצוי במכשירי הקצה העליות, וגם המצלמה פשוטה יחסית ● תכונות נוספות: מסך 7 אינץ', גרסת האנדרואיד 4.1 האחרונה ומעבד במהירות 1.2 ג'יגה הרץ ● המכשיר יהיה זמין החל מהחודש הבא, כאשר הוא צפוי להיות מופץ גם בישראל

סמסונג (Samsung) השיקה היום (ב') בקוריאה את מכשיר הגלקסי טאב 3 שלה (Galaxy Tab) – טאבלט בעל מסך של 7 אינץ'. מאפיוני המכשיר נראה שענקית הסלולר מכוונת אותו לצרכני רמת הביניים הנמוכה יחסית – המעבד שלו הוא כפול ליבה בלבד, המסך אינו מהסוג המצוי במכשירי הקצה העליון, וגם המצלמה פשוטה יחסית.

המכשיר החדש נושא, כאמור, מעבד כפול ליבה במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ ומוצע בדגמי 8 או 16 ג'יגה-בייט של אחסון, עם אפשרות הרחבה של 64 ג'יגה-בייט באמצעות כרטיס זיכרון. בנוסף, הוא כולל מצלמה אחורית של 3 מגה-פיקסלים ומצלמה קדמית של 1.3 מגה-פיקסלים. מסך ה-7 אינץ' שלו הוא מסוג WSVGA TFT ברזולוציה של 1,024X600 פיקסלים. בסמסונג לא פסחו על רכיב A-GPS לניווט ועל חיבוריות בלוטות' 3.0 ויציאת USB 2.0. משקלו הכולל עומד על קצת יותר מ-300 גרם, ובחברה טוענים שעיצובו מותאם לאחיזה נוחה ביד אחת.

המכשיר נושא את גרסת האנדרואיד 4.1 האחרונה (Jelly Bean). מכשיר הטאב 3 יהיה זמין החל מהחודש הבא בגרסאות Wi-Fi, סלולר 3G או LTE – בהתאם לשווקים שבהם יופץ.

לא נמסר מחיר המכשיר בחו"ל. נראה שהוא יושק בארץ, ומחירו בארץ יתפרסם בסמוך להשקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים