נוקיה פרסמה פרטים רשמיים ראשונים על מכשירי Lumia 928

עד כה הקפידה נוקיה להכחיש את עצם קיומו של המכשיר אולם עתה היא מפרסמת פרטים עליו, ככל הנראה גם כדי להרגיע את המשקיעים במניות החברה, שמתחילים לאבד את סבלנותם ● לטענת החברה, היכולות של מכשירי Lumia 928 לצילום וידיאו בלילה עולות על אלה של מכשירי iPhone וגלאקסי ● המכשיר החדש צפוי להימכר בשלב הראשון רק בארצות הברית

נוקיה

נוקיה (Nokia) פרסמה פרטים ראשונים על המכשיר העתידי, שעד כה הקפידה להכחיש את עצם קיומו – Lumia 928. זאת, ככל הנראה, גם כדי להרגיע את המשקיעים במניות החברה, שמתחילים לאבד את סבלנותם.

בתמונה שפורסמה באתר האינטרנט של נוקיה נראה המכשיר כשלצידו הכיתוב הסתמי Nokia Lumia, אך מי שיבחנו את כתובת ה-URL של התמונה יגלו שהיא כוללת את הביטוי Lumia928. בתמונה מופיע המכשיר בצבעי שחור ולבן, והוא דק בהרבה ממכשירים קודמים בסדרה.

בסרטון וידיאו שפרסמה נוקיה במקביל מופיע צילום של נסיעה ברכבת הרים בפארק שעשועים בניו-יורק בשעות החשיכה, שצולם בטלפון החדש. בתום הסרטון מוצגת השוואה לסרטונים דומים שצולמו במכשירי iPhone 5 ו-Galaxy S III. בהשוואה למכשיר של אפל טוענת נוקיה לצבעים רוויים יותר ולמיקוד חד יותר של התמונה, ובהשוואה למכשיר של סמסונג (Samsung) טוענת נוקיה לפחות הפרעות ולמיקוד חד יותר של התמונה.

החברה ציינה בסרטון, כי מכשירי Lumia 928 מצוידים במצלמה בעלת אבחנה של 8.7 מגה-פיקסל, במייצב אופטי ובעדשות Carl Zeiss.
על פי ההערכות יושקו מכשירי Lumia 928 באירוע שתערוך נוקיה ב-14 במאי בלונדון. עם זאת, הוא צפוי להימכר בשלב זה רק בארצות הברית, בווריזון (Verizon).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים