Salesforce.com מקימה סניף מכירות בישראל

בימים אלה מנהלים אנשי ענקית ה-CRM בענן מאירופה חיפושים אחר האיש שישמש כמנהל הפעילות בישראל - כך נודע לאנשים ומחשבים ● בשלב זה יהיה המנהל שיימצא העובד היחיד בסניף, אולם מצבת כוח האדם שלו צפויה להתרחב בשנה הבאה ● גורם המקורב לחברה אישר את פרטי הידיעה וציין, כי הקמת הסניף הישראלי מעידה על החשיבות ש-Salesforce.com רואה בשוק המקומי ● מייסד ומנכ"ל החברה, מארק בניוף, אף צפוי להגיע בחודש הבא לישראל, לוועידת הנשיא

Salesforce.com מקימה סניף מכירות בישראל – כך נודע לאנשים ומחשבים. בימים אלה מנהלים אנשי ענקית ה-CRM בענן מאירופה חיפושים אחר האיש שישמש כמנהל הפעילות שלה בארץ.

לכשיוקם הסניף, הליך מכירת הרישיונות לא ייעשה בעקיפין, מול סניף המכירות של החברה בצרפת, אלא ישירות בין הסניף הישראלי לאינטגרטוריות שלה בארץ. בשלב הראשון יעבוד בסניף עובד אחד, מנהל הפעילות העסקית המקומי, ולאחר מכן, במהלך 2014, מצבת כוח האדם בסניף המקומי תתרחב.

גורם המקורב לחברה אישר את פרטי הידיעה וציין, כי הקמת הסניף הישראלי מעידה על החשיבות ש-Salesforce.com רואה בשוק המקומי. מייסד ומנכ"ל החברה, מארק בניוף, אף צפוי להגיע בחודש הבא לישראל, לוועידת הנשיא.

על פי STKI, תחום שירותי מיחשוב הענן בארץ צפוי לצמוח השנה ב-14.46% ולעמוד על 190 מיליון דולרים. בראש ספקיות התוכנה כשירות (SaaS) בישראל ניצבת החברה לאוטומציה, האוחזת בכמחצית השוק. שנייה לה Salesforce.com ואחריה קומקס, One1 וגוגל (Google).

פעילותה של Salesforce.com בישראל מבוצעת באמצעות שלוש נציגות, המשמשות אינטגרטוריות: ServiceWise, בלאט לפידות ו-One1. נתן גביש משמש כסגן נשיא החברה לפיתוח עסקי בארץ. לפני כחודשיים פורסם, כי Salesforce.com תשקיע מיליוני שקלים בבלאט לפידות. בזכות ההשקעה, שנועדה להרחיב את פעילותה ולהגדיל את מכירותיה של החברה הישראלית, תגייס בלאט לפידות עובדים חדשים ותיכנס לשווקים נוספים. Salesforce.com ביצעה את ההשקעה כחלק מסדרת השקעות להרחבת הפעילות עם שותפיה העסקיים. בלאט לפידות היא החברה הראשונה שענקית ה-CRM בענן השקיעה בה בקטגוריית "מדינות של שווקים בצמיחה באירופה".

באוגוסט 2011 רכשה Salesforce.com את נבאחו (Navajo Systems) הישראלית תמורת עשרות מיליוני דולרים. נבאחו עוסקת בפיתוח שירותי אבטחת מידע לשימוש בתוכנות מרחוק. היא מספקת הצפנה מקומית של נתוני הארגון ופענוח ההצפנה לפני ואחרי שהמידע עוזב את מחסן הנתונים הארגוני ועובר לענן. מטרת הרכישה הייתה להרגיע לקוחות ארגוניים החוששים מהעברת מידע של ארגונים למיחשוב ענן, בשל בעיות אבטחת מידע. על בסיס הרכישה הקימה Salesforce.com מרכז פיתוח בארץ, בראשו עומדת נגה פרי.

לפי המגזין פורצ'ן (Fortune), החברה מדורגת במקום ה-19 בקרב החברות שהכי טוב לעבוד בהן והיא החברה הרביעית בעולם בין החברות בעלות קצב הצמיחה המהיר ביותר. כמו כן, לפני חצי שנה דורגה Salesforce.com כמובילה בתחום ה-CRM בריבוע הקסם של גרטנר (Gartner).

החברה מונה יותר מ-9,000 עובדים, היא בעלת מחזור שנתי של יותר משלושה מיליארד דולרים ולה יותר מ-100 אלף לקוחות ברחבי העולם, 800 מהם בישראל. בין לקוחותיה המקומיים של Salesforce.com יש 200 מלכ"רים ו-90 לקוחות ישראליים שהם סניפים של ארגונים בינלאומיים.

יצוין שבשנה שעברה הכריזה החברה על ענן חדש – ענן שיווק, לצד העננים הקיימים – ענן שירות וענן מכירות. השירות מספק לארגון יכולת לשפר את התקשורת שלו מול רשתות חברתיות. ענן השיווק מסתמך על שתי רכישות שביצעה החברה: ביוני 2012 היא רכשה את Buddy Media, שמציעה פלטפורמה לשיווק ברשתות חברתיות, ובאפריל 2011 את Radian6, ספקית תוכנה לניטור מדיה חברתית.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישי

    המועמד היחיד שהגיש בקשה הוא דודי אבני...בהצלחה

אירועים קרובים