דורון סיון, מנכ"ל MADSEC: "האקרים מוסלמים מתכננים מתקפה מרוכזת נוספת על ישראל – ביום ש' הקרוב"

"הצפי הוא לגל תקיפות ברמה נמוכה ובינונית, כאשר עיקר האפקט יוכל להיות העמסה קריטית על אתרים", טוען סיון – מומחה להתגוננות בפני התקפות האקרים ● על פי פרסומים בפורומים שונים, המתקפה צפויה להיתבצע ביום ש' הקרוב

משדה הקרב הווירטואלי לשדה הקרב הפיזי? צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

ארגוני האקרים מוסלמים מתכננים לבצע פעם נוספת מתקפה מרוכזת על אתרי ממשל בישראל ביום שבת הקרוב – כך חשף דורון סיון, מנכ"ל MADSEC Security ומומחה להתגוננות בפני התקפות האקרים. לדבריו, במספר פורומים ברשת, ממדינות שונות, פורסמו באחרונה הזמנות הקוראות לגולשים להצטרף למתקפות על יעדים ישראלים – מתקפות שייקראו Operation Israel 2.

על פי הערכת סיון, מניסיון העבר, הרוב המכריע של התקיפות יתבצע בעזרת תוכנות רובוטיות בגרסאות חינם. "הצפי הוא לגל תקיפות ברמה נמוכה ובינונית, כאשר עיקר האפקט יוכל להיות העמסה קריטית על אתרים", אמר סיון. "רוב הארגונים שהותקפו במתקפה הקודמת דיווחו על עומסים שמטרתם הייתה השבתת האתר, חדירה למערכת המחשב של האתר עצמו וניסיונות השחתה. הקבוצה אותה איתרנו העלתה טקסט מטעמה, בו היא מודיעה על הסיבות לתקיפה, ועל כך שזהו החלק השני של המתקפה של OpIsrael שהיתה ב-7 באפריל.

כיצד ניתן להתגונן מפני התקיפות המתוכננות? לדברי סיון, יש להקפיד על גיבוי האתר למקרה שיושחת, לשינות סיסמת אדמין (Admin) למערכת הניהול של האתר, לבצע בדיקות חוסן לאתר על ידי חברה המתמחה בבדיקות המבוצעות על ידי האקרים מקצועיים, להשתמש בשירות המספק מידע מקדים על מתקפות האקרים, ולגלות ערנות בצפייה בקובצי log של המערכות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים