דיווחים: מערכת iOS 7 תציג שינויים דרמטיים בעיצוב

מערכת ההפעלה החדשה של אפל תהיה "פשוטה" וישלטו בה צבעי שחור-לבן, והמשמעות היא שכל האייקונים ה"נוצצים" יוחלפו במראה נקי ומינימליסטי ● האובייקט של מדף הספרים של יישום דוכן העיתונים, הדף הצהוב של יישום הפתקים וציור היומן ללוח השנה - ייעלמו

iOS 7, מערכת ההפעלה הבאה של ענקית הטכנולוגיה אפל (Apple), תזכה למתיחת פנים דרמטית – כך מסתמן לפי דיווחים שונים ברשת.

על פי אתר 9to5MAC, מערכת iOS 7 תהיה "פשוטה" וישלטו בה צבעי שחור-לבן. המשמעות היא שכל האייקונים ה"נוצצים" יוחלפו במראה נקי ומינימליסטי. עוד דיווח האתר, כי כל האובייקטים המסמלים את העולם האמיתי, כמו למשל "מדף הספרים" של יישום דוכן העיתונים, הדף הצהוב של יישום הפתקים, או ציור היומן ליישום לוח השנה – כל אלה ייעלמו מן המערכת החדשה ויוחלפו באייקונים בעיצוב נקי ופשוט.

בהיבט מסוים, השינויים כאלה או אחרים צפויים למדי, בהתחשב בעובדה שמי שאחראי באפל על עיצוב ממשק המשתמש ל-iOS הוחלף, וכעת ממלא את התפקיד ג'וני אייב, במסגרת תפקידו כסגן נשיא בכיר לעיצוב תעשייתי.

בסוף 2012, התבטא בעניין מנכ"ל אפל, טים קוק, ואמר בראיון לשבועון הכלכלי ביזנסוויק (BusinessWeek): "תסתכל על המוצרים שלנו: הפנים שלהם זו התוכנה, נכון? זה אומר שג'וני עשה עבודה יוצאת דופן כשהוביל את עיצוב החומרה שלנו. אז למה שג'וני לא יהיה אחראי על התוכנה ועל התחושה של עיצוב התוכנה? לא על הארכיטקטורה שמתחת לפני השטח, אלא המגע והתחושה".

הרצאת הפתיחה של כנס המפתחים השנתי של אפל נקבע ל-10 ביוני, בעוד כשבועיים, ונראה שביום זה בדיוק נדע מה מכל השמועות האלה נכון – ועד כמה תתממש אמונתו של קוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים