דיווחים: אפל בחרה בחברת Pegatron לייצור מכשירי iPhone החדשים והזולים

החברה פנתה ל-Pegatron על מנת להפחית את התלות שלה בפוקסקון ולגוון את שרשרת האספקה - על פי ידיעה שפורסמה בוול-סטריט ג'ורנל ● לפי הדיווח, המעבר קשור גם לקשיים שבהם נתקלה פוקסקון בייצור ובהרכבה של מכשירי iPhone 5, שהיו, על פי בכיר בחברה, "הקשים ביותר בתולדותיה"

מכחישה כל קשר. אפל

אפל (Apple) פועלת להפחית את התלות בפוקסקון (Foxconn) ולהעביר פעילות רבה יותר לחברה המתחרה, Pegatron.

כבר כיום מייצרת Pegatron חלק מהדגמים של מכשירי iPhone ומחשבי iPad Mini. לפי הוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal), היא נבחרה כמרכיבה העיקרית של דגמי iPhone הזולים יותר, שאמורים להופיע בהמשך השנה. למרות הקשרים העסקיים הממושכים של אפל עם פוקסקון מבקש המנכ"ל, טים קוק, להכניס גיוון רב יותר בשרשרת האספקה ולהעביר פעילות רבה יותר ל-Pegatron.

על פי הידיעה, המעבר קשור גם לקשיים שבהם נתקלה פוקסקון בייצור של מכשירי iPhone 5, שהם דקים וגבוהים בהשוואה לדגם הקודם, iPhone 4S. מנהל בכיר בחברה, שביקש לשמור על עילום שם, אמר אשתקד לכתב הוול-סטריט ג'ורנל, כי הייצור של מכשירי iPhone 5 "מורכב מאוד" וכתוצאה מכך נגרמו בעיות אספקה. "הרכבת המכשיר היא הקשה ביותר בתולדות פוקסקון", ציין.

לא ניתן היה לקבל תגובה מאפל או מפוקסקון.

בחברת Pegatron החלו כבר, על פי הדיווחים, לגייס עובדים, מתוך שאיפה להגדיל את מצבת כוח האדם שלה ב-40% במחצית השנייה של השנה – בה אמורים, לפי ההערכות, להופיע מכשירי ה-iPhone החדשים והזולים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים