דיווחים: סטיב באלמר מתכנן ארגון מחדש בהיקף נרחב במיקרוסופט

באלמר מתכנן מהלך שבמסגרתו יצומצם מספר היחידות העסקיות של החברה ויושם דגש על מכשירים ושירותים ● במסגרת השינויים יורחבו תחומי האחריות של מספר בכירים, בהם טוני בייטס, נשיא סקייפ

מנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft), סטיב באלמר, מתכוון לבצע בחברה ארגון מחדש בהיקף נרחב, שבמסגרתו יצומצם מספר היחידות העסקיות שלה ויושם דגש על מכשירים ושירותים – כך על פי מקורות יודעי דבר.

במסגרת השינויים יורחבו תחומי האחריות של מספר בכירים, בהם סטיה נדלה מחטיבת השרתים, דון מטריק, שמופקד על Xbox, קי לו מחטיבת האינטרנט וטוני בייטס, נשיא סקייפ (Skype). במקביל יפרוש מהחברה אנדי ליס, שמונה בנובמבר לתפקיד מנהל פיתוח עסקי ואסטרטגיה. הדברים נמסרו משני מקורות שביקשו לשמור על עילום שם, משום שהמידע נאמר להם בשיחות פרטיות.

באלמר, שמשקיע מאמצים רבים בניסיון להגדיל את הנתח של מיקרוסופט בשווקי הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח, הודיע בשנה שעברה על שינוי באסטרטגיה של החברה, מתוך כוונה לשים דגש רב יותר על התקני מיחשוב ושירותי אינטרנט.

חילופי המנהלים עשויים לספק גם רמזים לזהות המחליף העתידי של באלמר בן ה-57. עם זאת, המקורות הדגישו, כי השמות והתפקידים שהוזכרו אינם סופיים וכי יכולים עדיין לחול שינויים. המגמה, על כל פנים, היא לצמצם את מספר החטיבות וליצור מבנה ארגוני יעיל יותר שיסייע לחברה להתחרות באפל (Apple) ובגוגל (Google).

פיטר ווטון, דובר מיקרוסופט, סירב להגיב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים