פרטנר משתפת פעולה עם ישראכרט בתחום התשלומים והטבות ללקוחות

החברה השיקה שיתוף פעולה עם ישראכרט, שיורחב בקרוב לתשלום באמצעות הטלפון הסלולרי בטכנולוגיית NFC ● בשלב הראשון של השת"פ מציעה אורנג' כרטיס הטבות ייחודי של ישראכרט לחברי מועדון אורנג' One, המעניק הנחה קבועה במגוון רשתות וניתן לטעינה באמצעות אפליקציה ייעודית

תחום התשלומים בסלולר תופס תאוצה גם בישראל: פרטנר השיקה שיתוף פעולה עם ישראכרט, שיורחב בקרוב לתשלום באמצעות הטלפון הסלולרי בטכנולוגיית NFC.

בשלב הראשון מציעה פרטנר ללקוחות אורנג', כרטיס הטבות ייחודי של ישרכארט לחברי מועדון אורנג' One, המעניק הנחה קבועה של 17% במגוון רשתות וניתן לטעינה באמצעות אפליקציה ייעודית.

מועדון הלקוחות אורנג' One החל לפעול בהשקה רכה לפני כחודש, ללקוחות המצטרפים לתוכניות Clear One. המועדון כולל חיוג במספר כוכבית ייעודי לצוות אישי לכל סוגי הפניות, מאפשר שירות באמצעות הודעת SMS, שיחות שירות אונליין עם נציג וגם כתובת מייל ייעודית של המועדון לפניות.

בנוסף, החברות במועדון מעניקה הטבות שונות בשירותים סלולריים של אורנג'. לדברי החברה, עד כה הצטרפו למועדון אורנג' One עשרות אלפי לקוחות.

במסגרת שיתוף הפעולה, ישראכרט תנפיק, כאמור, כרטיס אשראי נטען לחברי המועדון, שיעניק הנחה קבועה של 17% בעשרות בתי עסק בארץ.

נראה שאורנג' מנסה לבדל את עצמה מכל המפעילות – שעיקר התחרות מצדן מתבטאת במחירים. כדי לא לשחק במשחק המחירים, היא יצרה מועדון לקוחות המעניק שירות מהיר יותר והטבות, שנועד לשבות את לב הלקוחות המעוניינים בשירות אישי ומהיר יותר. גם מצד החברה יש בכך יתרון – זה מקל על עומס השיחות במרכזי השירות, כשהטיפול בלקוחות המועדון מנותב ישירות למוקד שירות ייעודי, וכל מוקדן מטפל במספר מסוים של לקוחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים