שחקן נוסף בשוק הטמעות סאפ ERP – אדוונטק

בחברה מצפים להכנסות של כחמישה מיליון שקלים ב-2009 בשל ההסכם חדש עם ענקית התוכנה הגרמנית ● בכך מצטרפת אדוונטק לחברות אינטגרציה בינלאומיות שעורכות כאלה פרויקטים, דוגמת EDS מבית HP ויבמ, וחברות אינטגרציה ישראליות, דוגמת נס, טלדור ואחרות ● בנוסף, החלה אדוונטק במכירת רישיונות ERP של סאפ גם למגזר הבינוני

משווקת ומיישמת את פתרונות SAP Success Factors. אדוונטק

סאפ העולמית בחרה באדוונטק כאינטגרטור מורשה, וחתמה עימה על הסכם לאספקת שירותי ייעוץ ופרויקטים לארגונים גדולים – כך נודע לאנשים ומחשבים. באדוונטק מצפים להכנסות של כחמישה מיליון שקלים ב-2009 בזכות ההסכם החדש. בנוסף, החלה החברה למכור רישיונות למערכות ERP של סאפ המיועדות למגזר ה-SME, לצד שש חברות נוספות העושות זאת בשוק המקומי.

במסגרת שיתוף הפעולה, חתמו אדוונטק טכנולוגיות וסאפ ישראל על הסכם לאספקת פתרונות סאפ, כולל שרותי ייעוץ ופרויקטים לארגונים גדולים בישראל. כך, מצטרפת אדוונטק לחברות אינטגרציה בינלאומיות שעורכות כאלה פרויקטים, דוגמת EDS מבית HP ויבמ, וחברות אינטגרציה ישראליות, דוגמת נס, טלדור ואחרות. הסכם שיתוף הפעולה יאפשר לאדוונטק להתמודד במכרזים גדולים לפתרונות ERP ולפתרונות נוספים מעבר ל-ERP, דוגמת SAP CRM, פתרונות הלימה לרגולציה, SAP GRC, פורטלים, שולחן עבודה למנהל הכספים, BI ומערכות מידע למנהלים באמצעות פתרונות ביזנס אובג'קטס, וכן פתרונות לתכנון תקציב ואיחוד דו"חות כספיים.

מאדוונטק נמסר, כי מעבר להכרה באיכויות החברה, הרי שכעת הם יוכלו לבצע פרויקטי אינטגרציה שלמים של ERP סאפ, בעוד שבעבר הם עסקו רק בביצוע פרויקטים חלקיים.

מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל, אמר כי "אנו רואים בשותפות עם חטיבת הסאפ של אדוונטק צעד משמעותי להצלחה בשוק הארגוני. אני בטוח כי שיתוף פעולה זה יקצור הצלחות כבר בשנה הנוכחית, ויחזק את יכולות האינטגרציה שניתנים לארגונים גדולים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים