חלק ממשתמשי פייסבוק סבלו מתקלה – שתוקנה

משתמשים ברשת החברתית שניסו להיכנס אליה אתמול (ג') קיבלו במקום דף החדשות שלהם הודעה לפיה הדף אליו ביקשו להגיע לא קיים ● מדיווחים עולה, כי התקלה הייתה מוגבלת לאתר המיועד למחשבים נייחים, בעוד שמי שניסו לגשת לרשת החברתית במכשירים ניידים לא חוו בעיות כלשהן ● מפייסבוק נמסר, כי התקלה נבעה מ-"בעיה פנימית בתשתיות האינטרנט שלנו"

מוחקים - ומתגלים. פייסבוק

חלק ממשתמשי פייסבוק (Facebook) לא הצליחו להיכנס אתמול (ג') לאתר וקיבלו הודעה לפיה הדף אליו ביקשו להגיע לא קיים. מדיווחים עולה, כי התקלה הייתה מוגבלת לאתר המיועד למחשבים נייחים, בעוד שמי שניסו לגשת לרשת החברתית במכשירים ניידים לא חוו בעיות כלשהן. כך או כך, התקלה כבר תוקנה ועתה ניתן לגלוש לפייסבוק כרגיל.

לא ידוע כמה משתמשים חוו את התקלה ולא ברור אם היא הייתה מוגבלת לצפון אמריקה או התגלתה גם במדינות נוספות.

פייסבוק מסרה בתגובה, כי "בשל בעיה פנימית בתשתיות האינטרנט שלנו פעל האתר בקצב איטי או לא היה זמין במשך פרק זמן קצר. פתרנו את הבעיה במהירות וכעת אנחנו פועלים בזמינות של 100%. אנחנו מתנצלים על אי הנוחות".

בשנה האחרונה סבלה פייסבוק משורה של תקלות: בדצמבר התגלתה בעיית DNS שגרמה לכך שחלק מהמשתמשים לא הצליחו להיכנס לרשת החברתית ובאוקטובר לא הצליחו משתמשים באירופה לגלוש באתר בשל בעיה בטיפול בתעבורה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים