אינטל עובדת על התקן חכם לביש בתצורת שעון יד

ג'סטין רטנר, מנהל הטכנולוגיה הראשי בענקית המיחשוב, הצהיר כי החברה עובדת בימים אלו על ההתקן החכם: "אם אתם רוצים לשים עליהם שעה ותאריך, זה בסדר. אבל אם מדברים על שליחת מסרונים, זה לא יהיה נחמד אם פשוט תוכלו להביט אל עבר הזרוע שלכם?"

אינטל (Intel) אישרה השבוע שגם היא עובדת על התקן חכם לביש בתצורת שעון יד – כך הכריז ג'סטין רטנר, מנהל הטכנולוגיה הראשי של החברה, בוועידת Next Big Thing של בלומברג (Bloomberg) שנערכת בימים אלו בקליפורניה. בכך מצטרפת אינטל לשורה ארוכה של חברות, בהן אייסר (Acer) שהכריזה לפני מספר ימים כי בכוונתה להשיק שעון יד חכם או התקן לביש אחר דומה.

עם זאת, ההתקן אינו חייב להיות שעון דווקא. "למעשה, אנחנו מחפשים התקני תצוגה חדשים. אם אתם רוצים לשים עליהם שעה ותאריך, זה בסדר", אמר רטנר. "אבל אם מדברים על שליחת מסרונים, זה לא יהיה נחמד אם פשוט תוכלו להביט אל עבר הזרוע שלכם?".

ההערכה היא שבכוונת אינטל להציע התקן לביש שיהיה בקשר ישיר עם הטלפון החכם ויאפשר לקבל ולשלוח מסרונים, יספק אפשרויות שונות רגישות להקשר, ויציג סוגי מידע שונים על פי מידע שיושג דרך חיישנים.

ההנחה היא שלצורך ייצור המכשירים החדשים הללו תשתמש אינטל גם במערכות על שבב שמבוססות על מעבדי האטום (Atom) הנוכחיים שלה, או עתידיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים