חדש: אויה, קונסולת משחקים מבוססת אנדרואיד

הקונסולה, שהגיעה לחנויות ונמכרת ב-99 דולרים, מאפשרת להוריד משחקים מחנות היישומים של גוגל ולשחק בהם על מסך טלוויזיה בגודל מלא ● היא אזלה מהמלאי של אמזון תוך מספר שעות בלבד ● אויה היא קופסה קטנה שמתחברת לטלוויזיה ולאינטרנט, וכוללת בנוסף חיבור אלחוטי, מעבד טגרה 3 מרובע ליבות במהירות 1.7 ג'יגה-הרץ, 1 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-8 ג'יגה-ביייט זיכרון אחסון

אויה (Ouya), קונסולת המשחקים החדשה שמבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android), הגיעה לחנויות. הקונסולה, שנמכרת ב-99 דולרים, מאפשרת להוריד משחקים מחנות היישומים של גוגל (Google) ולשחק בהם על מסך טלוויזיה בגודל מלא. היא אזלה מהמלאי של אמזון (Amazon) תוך מספר שעות בלבד.

מדובר בפרויקט מימון המונים שגייס כמעט 8.6 מליון דולרים באתר Kickstarter מיותר מ-63 אלף תומכים. הכמות הגדולה של התומכים, שקיבלו את המכשיר לפני כולם, הביאה לעיכוב בהגעתו לחנויות, שכנראה גם הוביל לדרישה גבוהה יחסית.

האויה היא קופסה קטנה שמתחברת לטלוויזיה ולאינטרנט, וכוללת בנוסף חיבור אלחוטי שמאפשר לה להתחבר מרחוק לנתב ביתי. היא מגיעה עם מעבד טגרה 3 (Tegra 3) מרובע ליבות במהירות 1.7 ג'יגה-הרץ, 1 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-8 ג'יגה-ביייט זיכרון אחסון. הקונסולה מצוידת בחיבורי USB ו-microUSB, וניתן לחבר אליה בקרי משחק שמתאימים לשימוש באנדרואיד. גרסת מערכת ההפעלה שלה היא Jelly Bean 4.1.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים