דן טולדנו יעזוב את אורקל ישראל; ימונה לתפקיד מנכ"ל אזורי ברד-האט

יחליף את יניב ליבוביץ', שמסיים את תפקידו לאחר עשור של ניהול החברה בישראל – כפי שפורסם אתמול לראשונה באנשים ומחשבים ● טולדנו שימש עד כה כמנהל מכירות בכיר לתחום החומרה באורקל ישראל

דן טולדנו מאורקל (Oracle) ישראל ימונה לתפקיד מנהל אזורי ומנהל פעילות רד-האט (RedHat) בישראל, יוון וקפריסין – כך נודע לאנשים ומחשבים.

טולדנו יחליף את יניב ליבוביץ', שהודיע אתמול (א') להנהלת החברה על החלטתו לסיים את תפקידו, לאחר עשור של ניהול פעילות חברת הקוד הפתוח בישראל. ליבוביץ' ניהל במשך למעלה מחמש שנים את פעילות החברה במטריקס, נציגת רד-האט בישראל, ובארבע וחצי השנים האחרונות עבד ישירות ברד-האט העולמית כמנהל אזורי. עד לפני פחות משנתיים ניהל גם את פעילות החברה בתורכיה.

טולדנו (46) הגיע לסאן מיקרוסיסטמס (Sun Microsystems) ישראל ב-2004, ושימש כסמנכ"ל שותפים עסקיים בחברה. ב-2009 מונה למנכ"ל סאן ישראל, והחליף בתפקיד את בועז יהודה, שפנה לעסקים פרטיים וכיום משמש מנכ"ל גטר-טק. עם רכישת סאן על ידי אורקל, בהליך ארוך ומורכב במחצית השניה של העשור הקודם, מונה טולדנו למנהל מכירות בכיר לתחום החומרה באורקל ישראל. לפני עבודתו בסאן, היה מנהל פרויקטים בכיר ב-סי קוואנט, שם שימש כמנהל פרויקט המיחשוב של הספרייה הלאומית, שמטרתו לעקוב אחרי ספרים בני מאות שנים ולקודד אותם.

טולדנו נולד במרוקו, שם גר עד גיל שבע. לאחר מלחמת יום כיפור עלתה משפחתו ארצה, ולאחר זמן היגרה המשפחה לצרפת. ב-2004 עלה ארצה בשנית. הוא בוגר הטכניון, ולאחר מכן ניהל את הסניף הצרפתי של מיקרו סטרטג'י (MicroStrategy) האמריקנית.

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של טולדנו לידיעה.

אירועים קרובים